MetaCompliance nomineret til Tech Marketing and Innovation Award

17. maj 2018
element5 digital T9CXBXBZLUvic unsplash

MetaCompliance, en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred, er blevet nomineret til en Computing Tech Marketing and Innovation Award.

MetaCompliance er blevet shortlistet til prisen for årets teknologimærke (Technology Brand of the Year Award).

Nomineringen er en anerkendelse af MetaCompliance's innovative tilgang til cybersikkerhed, og hvordan virksomheden har leveret en enestående ROI i form af salg eller engagement på det valgte marked.

Computing Tech Marketing & Innovation Awards hylder de marketingfolk, teams og bureauer, der har produceret enestående markedsføring, leveret enestående resultater og overgået forretningsmålene i 2017 og 2018.

Vinderne vil blive afsløret ved en prisuddeling i London fredag den 22. juni 2018.

Nomineringen til prisen kommer på baggrund af et meget succesfuldt år for virksomheden, hvor den har udvidet til en lang række markeder og er blevet et anerkendt og betroet mærke på cybersikkerhedsmarkedet på verdensplan.

Robert O'Brien, MetaCompliance CEO, sagde: "Vi er meget glade for at være nomineret til prisen "Technology Brand of the Year". Nomineringen afspejler vores engagement i at levere den bedste kvalitet af indhold om cybersikkerhed og overholdelse af lovgivningen, der findes på markedet.

Vores platform udgør første forsvarslinje mod cybertrusler og databrud, og kunder over hele verden bruger vores produkter til at sikre, at de er sikre og overholder reglerne på cyberområdet."

Slutter

For yderligere oplysninger eller for at planlægge en briefing med MetaCompliance bedes du kontakte Geraldine Strawbridge på 02871 160570

Bemærkninger til redaktørerne

Om MetaCompliance

Metacompliance blev grundlagt i 2005 og er en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred. Dens innovative cloud-platform giver en one-stop-shop-løsning til forvaltning af medarbejdernes bevidsthed og overholdelse af reglerne.

Den banebrydende platform giver kunderne en fuldt integreret og flersproget pakke af compliance-funktioner, der omfatter politikstyring, e-learning, simuleret phishing, hændelsesstyring og privacy management, som alle kan købes som et modulopbygget system eller som et komplet system.

Platformen leverer e-learning-indhold af højeste kvalitet inden for cybersikkerhed og overholdelse af reglerne, der er tilgængeligt på markedet. Dens brugervenlighed, engagerende brugeroplevelse og regelmæssigt opdateret indhold sikrer personalets tilfredshed og gør det muligt for cyber- og compliance-fagfolk nemt at spore fremskridt i implementeringen og demonstrere løbende ansvarlighed.

Du kan få flere oplysninger om MetaCompliance på https://www.metacompliance.com

Twitter: @metacompliance