MetaCompliance er nu tilgængelig på Microsoft Azure Marketplace

22. april 2024
azurblå

MetaCompliance, den betroede partner inden for cybersikkerhedstræning, har annonceret sin tilgængelighed på Microsoft Azure Marketplace. Dette samarbejde har til formål problemfrit at integrere MetaCompliance's robuste pakke af personlige sikkerhedsbevidsthedsløsninger i Azure-miljøet, hvilket giver brugerne uovertruffen bekvemmelighed og forbedret beskyttelse mod cybertrusler.

Azure Marketplace er et online marked for køb og salg af cloud-løsninger, der er certificeret til at køre på Azure. Azure Marketplace hjælper med at forbinde organisationer, der søger innovative, cloud-baserede løsninger, med partnere, der har udviklet løsninger, som er klar til brug.

Med MetaCompliance, der nu er tilgængelig på Microsoft Azure Marketplace, kan organisationer udnytte de kombinerede styrker ved begge platforme til at strømline deres compliance-indsats og styrke deres cybersikkerhedsstilling. Ved problemfrit at integrere MetaCompliance's løsninger i deres eksisterende Azure-økosystem kan organisationer nyde godt af forenklede implementeringsprocesser og skalerbarhed, hvilket giver dem mulighed for ubesværet at tilpasse sig skiftende sikkerhedsudfordringer.

Integrationen af MetaCompliance med Azure Marketplace gør det muligt for brugerne at udnytte de samlede sikkerhedsfunktioner på begge platforme og sikre omfattende beskyttelse mod en lang række cybertrusler. Fra compliance management til automatiseret Security Awareness Training og incident response kan organisationer nu få adgang til en alt-i-en-cybersikkerhedsløsning, der imødekommer deres unikke behov og udfordringer.

Klik her for at undersøge, hvordan MetaCompliance personaliserede sikkerhedsbevidsthedsløsning kan gavne din organisation, og for at få adgang til dens liste på Microsoft Marketplace.