MetaCompliance deltar i Corporate Counsel Exchange i München

September 19, 2017
sean pollock PhYq704ffdA unsplash

Vi är glada att kunna meddela att vi kommer att delta i årets Corporate Counsel Exchange i München som äger rum den 12-13 oktober.

Detta är det 17:e Corporate Counsel Exchange och kommer att vara värd för en publik av chefsjurister, Chief Compliance Officers och Chief Legal Officers från alla industrisektorer i hela Europa. Evenemanget kommer att innehålla presentationer, interaktiva diskussioner och enskilda möten. Corporate Counsel Exchange är det perfekta tillfället för MetaCompliance att visa upp sina prisbelönta lösningar för cybersäkerhet och medvetenhet om efterlevnad.

MetaCompliance anordnar en masterclass i "GDPR-implementering": Denna masterclass kommer att titta på dataskydd i en modern värld och de nödvändiga stegen för att uppnå överensstämmelse med GDPR som träder i kraft i maj 2018.

GDPR är en angelägen fråga för många organisationer just nu. Förhoppningen är att denna masterclass ska ge en inblick i vad GDPR kommer att innebära för företag och hur man förbereder sig för förordningen och bygger upp en kultur av efterlevnad.
Se till att följa MetaCompliance på Twitter, LinkedIn och Facebook för mer information och uppdateringar om vår närvaro vid detta evenemang. Du kan också kontakta oss på [email protected] för mer information.

Vi ser fram emot att träffa dig där!