Advantage 2013™ Policy Management System lanceret på InfoSecurity Europe 2013

15. april 2013
evangeline shaw VLkoOabAxqw unsplash

MetaCompliance vil deltage i den 18. InfoSecurity Europe-event i Earls Court i London mellem den 23. og 25. april 2013. Det bliver virksomhedens syvende år, hvor de deltager i arrangementet, og udviklingscentret er meget glade for at kunne annoncere lanceringen af deres seneste version af deres populære politikstyringssystem, Advantage 2013™. Den vigtigste drivkraft for funktionerne i denne version af produktet, stammer fra virksomhedens kundebase. Advantage 2013™, der er rettet mod erhvervskunderne, er blevet skabt til at håndtere de gamle miljøer og den kompleksitet, der findes i større organisationer.

Advantage 2013™ adskiller sig fra andre politikstyringssystemer på markedet på grund af den indbyggede interaktivitet med brugeren, som kun kræver få eller ingen brugerhandlinger for at sikre aktiv deltagelse. Virksomhedskunder, der har brugt MetaCompliance-produkterne på tværs af store brugerpopulationer og med flere stykker indhold, har brug for en sofistikeret funktion til at håndtere tidspunkter og prioritering af det indhold, der leveres til brugeren. Advantage 2013 leverer denne funktionalitet.

Advantage 2013™ har fået revideret sin rapporteringsfunktionalitet som en del af virksomhedens løbende engagement i produktinnovation. Rapportering til organisationens informationsstyringsudvalg og dokumentation til tilsynsmyndighederne kræver kompetente rapporteringsfunktioner. Rapporteringsfunktionen er nemmere at bruge og mere omfattende end nogensinde før.

"Advantage 2013™ kombineret med de cloud-baserede MyCompliance®-produkter repræsenterer den mest komprimerende teknologi, der er tilgængelig til automatisering af det meget vigtige område for politikker, procedurer og e-læring i moderne organisationer", siger Robert O'Brien, administrerende direktør hos Metacompliance. "Virksomheder, der står over for problemerne i forbindelse med manglende ansvarlighed og bevidsthed hos brugerne, har nu brug for funktionelt dybe softwareløsninger, der mindsker risikoen for manglende overholdelse af reglerne".

MetaCompliance vil være at finde på stand K30, så hvorfor ikke komme forbi og se vores udvalg af produkter og diskutere, hvordan MetaCompliance kan hjælpe dig med at forbedre brugerbevidstheden. Vi har en type løsning til alle.