MetaCompliance lancerer et nyt praktikantprogram for studerende på universitetsniveau

August 22, 2018
brooke cagle g1Kr4Ozfoac unsplash

Studerende, der hungrer efter den første fod på karrierestigen, opfordres til at ansøge om et et 1-årigt praktikprogram for bachelorstuderende hos den lokale cyberteknologiske virksomhed MetaCompliance.

Virksomheden søger ambitiøse studerende til en række betalte praktikpladser, herunder digital markedsføring, softwareudvikling, nordamerikansk forretningsudvikling, europæisk forretningsudvikling og drift.

MetaCompliance har udviklet software og uddannelse til markedet for cybersikkerhed og compliance siden 2005 og vokser hurtigt i takt med, at efterspørgslen på verdensplan stiger efter virksomhedens produkter.

Cyberangreb udgør nu en større og mere kompleks trussel mod virksomheder, end de gjorde for flere år siden, og cybersikkerhed er nu blevet en nøgleprioritet, når organisationer ser på, hvordan de kan styrke deres forsvar mod denne udvikling af truslen.

For at imødekomme denne globale efterspørgsel har virksomheden investeret kraftigt i sit personale og har for nylig annonceret en separat rekrutteringskampagne med 30 kandidater til Derry-kontoret.

Robert O' Brien, administrerende direktør for MetaCompliance, kommenterede det nye praktikantprogram: "Vi erkender, at der er mangel på praktikmuligheder for kandidater i det nordvestlige område, og uden den nødvendige erfaring har de studerende svært ved at komme ind på arbejdsmarkedet.

"Praktikophold er en uvurderlig måde at give studerende praktisk erfaring, som vil forbedre deres færdigheder og give dem mulighed for at fremme deres karriere.

"De praktiske færdigheder og erfaringer, som de studerende vil få ved at gennemføre et praktikophold hos MetaCompliance, vil ikke kun give dem en smagsprøve på, hvordan det ville være at arbejde inden for cybersikkerhed, men det vil også i høj grad øge deres beskæftigelsesegnethed på et konkurrencepræget arbejdsmarked.

"Det er afgørende, at vi investerer i hjemlige talenter, og vi er opsat på at tiltrække folk, der arbejder hårdt, er innovative og kan dele deres idéer til udvikling af virksomheden."

For at understøtte den fortsatte vækst planlægger virksomheden at øge sin arbejdsstyrke med 30 % i løbet af det kommende år i takt med at salget i Nordamerika og på verdensplan øges.

Studerende kan besøge: https://www.metacompliance.com/company/vacancies/ for at få yderligere oplysninger om de forskellige praktikpladser, der er tilgængelige.

- ENDS -

For yderligere oplysninger eller for at planlægge en briefing med MetaCompliance bedes du kontakte Geraldine Strawbridge på 02871 160570 / [email protected]

Bemærkninger til redaktørerne

Om MetaCompliance

Metacompliance blev grundlagt i 2005 og er en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred. Dens innovative cloud-platform giver en one-stop-shop-løsning til forvaltning af medarbejdernes bevidsthed og overholdelse af reglerne.

Den banebrydende platform giver kunderne en fuldt integreret og flersproget pakke af compliance-funktioner, der omfatter politikstyring, e-learning, simuleret phishing, hændelsesstyring og privacy management, som alle kan købes som et modulopbygget system eller som et komplet system.

Platformen leverer e-learning-indhold af højeste kvalitet inden for cybersikkerhed og overholdelse af reglerne, der er tilgængeligt på markedet. Dens brugervenlighed, engagerende brugeroplevelse og regelmæssigt opdateret indhold sikrer personalets tilfredshed og gør det muligt for cyber- og compliance-fagfolk nemt at spore fremskridt i implementeringen og demonstrere løbende ansvarlighed.

Virksomheden har hjulpet over 600 organisationer med deres oplysningskampagner om databeskyttelse og informationssikkerhed, og blandt kunderne kan nævnes Vodafone, Jaguar Land Rover, Volkswagen, ITN, BUPA, Irish Defence Forces, ESB, Schroeders, Dentons, Top Oil, Which?, Derry City Council, Donegal County Council, Jamie Oliver Ltd og en af verdens største banker med et netværk på over 360.000 medarbejdere i 172 lande.

Ud over virksomhedens support- og udviklingscenter i Derry har den også kontorer i Dublin, London, Birmingham og USA.

Du kan få flere oplysninger om MetaCompliance på https://www.metacompliance.com

Twitter: @metacompliance