MetaCompliance er udnævnt til "Top 25 inden for informationssikkerhed" i 2018

September 5, 2018
designecologist 5mj5jLhYhYWpY unsplash

MetaCompliance, en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred, er blevet udnævnt til en af de "Top 25 Information Security Solution Providers 2018" af CIO Applications Europe.

Publikationen fremhæver de bedste leverandører af informationssikkerhedsløsninger, som i øjeblikket er ved at forstyrre datasikkerhedslandskabet.

Et panel bestående af prominente CEO'er, CIO'er, VC'er, analytikere og CIO Review-redaktionen vurderede en række udbydere af informationssikkerhedsløsninger og udvalgte de virksomheder, der er særligt fremtrædende inden for området.

MetaCompliance blev hædret i den prestigefyldte liste, da virksomheden har redefineret, hvordan virksomheder griber cybersikkerhed an ved at udvikle en innovativ cloud-platform, der giver en one-stop-shop-løsning til forvaltning af medarbejdernes bevidsthed og overholdelse af reglerne.

Virksomheden har hjulpet over 600 organisationer med deres oplysningskampagner om databeskyttelse og informationssikkerhed og er engageret i at hjælpe organisationer med at holde deres personale sikkert online, sikre deres digitale aktiver og beskytte deres omdømme og brand.

Robert O'Brien, MetaCompliance CEO, kommenterede børsnoteringen: "Vi er glade for at blive optaget i 2018 Top 25 Information Security Solution Providers.

"Som disrupters i vores branche søger vi hele tiden nye måder at udvikle og innovere på, og noteringen er en anerkendelse af vores engagement i at give kunderne det bedste indhold af cybersikkerhed og compliance af højeste kvalitet, der findes på markedet."

Slutter

For yderligere oplysninger eller for at planlægge en briefing med MetaCompliance bedes du kontakte Geraldine Strawbridge på 02871 160570

Bemærkninger til redaktørerne

Om MetaCompliance

Metacompliance blev grundlagt i 2005 og er en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred. Dens innovative cloud-platform giver en one-stop-shop-løsning til forvaltning af medarbejdernes bevidsthed og overholdelse af reglerne.

Den banebrydende platform giver kunderne en fuldt integreret og flersproget pakke af compliance-funktioner, der omfatter politikstyring, e-learning, simuleret phishing, hændelsesstyring og privacy management, som alle kan købes som et modulopbygget system eller som et komplet system.

Platformen leverer e-learning-indhold af højeste kvalitet inden for cybersikkerhed og overholdelse af reglerne, der er tilgængeligt på markedet. Dens brugervenlighed, engagerende brugeroplevelse og regelmæssigt opdateret indhold sikrer personalets tilfredshed og gør det muligt for cyber- og compliance-fagfolk nemt at spore fremskridt i implementeringen og demonstrere løbende ansvarlighed.

Du kan få flere oplysninger om MetaCompliance på https://www.metacompliance.com

Twitter: @metacompliance