MetaCompliance udnævnt til leder i Fall 2023 G2 Grid Report for tiende kvartal i træk

12. september 2023
MC G2 aktiver v1

MetaCompliance, en global leder inden for cyber security awareness og compliance, har igen opnået lederstatus i Fall 2023 G2 Grid Report for Security Awareness Training.

G2 fungerer med sit store fællesskab af over 60 millioner softwarekøbere som det ultimative onlineknudepunkt til at opdage, gennemgå og administrere softwareteknologi. For tiende kvartal i træk har MetaCompliance sat sit præg på lederkvadranten, en præstation, der er et bevis på dets høje ratings fra G2-brugere og betydelige markedstilstedeværelse.

Ud af 776 anmeldelser modtog MetaCompliance en 4- eller 5-stjernet vurdering fra 100% af brugerne, mens 94% af brugerne udtrykte tillid til virksomhedens fremtidige retning. Desuden sagde 92% af brugerne, at de sandsynligvis ville anbefale MetaCompliance's Security Awareness Training til andre.

G2 Grid Report, som rangerer verdens bedste softwarevirksomheder baseret på autentiske og opdaterede produktanmeldelser, understøtter MetaCompliance's omdømme som en pålidelig aktør i branchen.

Klik her for at se, hvad G2's brugere siger om MetaCompliance, eller for at skrive en anmeldelse.

Kontakt os i dag for at høre, hvordan vores personlige Security Awareness Training kan skabe meningsfulde adfærdsændringer og gøre cybersikkerhed til en prioritet for dine medarbejdere!