MetaCompliance's DACH-ekspansion tager fart med opkøbet af IYS

15. november 2023
MetaCompliance

15. november 2023: MetaCompliance, Europas førende virksomhed inden for træning i cybersikkerhed, er stolt over at kunne annoncere købet af Increase Your Skills GmbH (IYS), den hurtigt voksende virksomhed inden for træning i cybersikkerhed med base i Leipzig, Tyskland.

Dette strategiske opkøb styrker ikke kun MetaCompliance's fodfæste på det vigtige tyske marked, men understreger også virksomhedens forpligtelse til at udnytte det enorme potentiale for hurtig ekspansion. Ved at udnytte sin betydelige markedsandel og visionære udsyn sigter MetaCompliance mod at fremskynde væksten og styrke sin position som den største platform for cybersikkerhedsbevidsthed i Europa.

IYS skiller sig ud som en nøglespiller i det tyske cybersikkerhedslandskab, der tilbyder et spektrum af ekspertløsninger skræddersyet til den offentlige sektor og banebrydende AI-drevet phishing-simuleringsteknologi. Opkøbet introducerer desuden et stærkt ledelsesteam, der er klar til at stå i spidsen for hurtig vækst i DACH-regionen.

MetaCompliance's CEO, James Mackay, kommenterede: "IYS har vist en bemærkelsesværdig vækst, understøttet af en urokkelig forpligtelse til kundecentrering og ubarmhjertig produktinnovation. Det stemmer perfekt overens med vores kerneværdier og vores fælles mission om at personalisere cybersikkerhedstræning. Vi er glade for at integrere deres enestående team og lokale ekspertise, og vi ser frem til at levere endnu mere avancerede løsninger i hele regionen."

Hannes Hartung, medstifter af IYS, tilføjede: "At blive en del af MetaCompliance markerer et spændende kapitel for os. Dybden og bredden af MetaCompliance's indhold, flersprogede muligheder og operationelle dygtighed vil gøre det muligt for os at give vores kunder et enormt beriget produkt- og servicetilbud. Carolin og jeg er begejstrede for at slå os sammen med teamet, og vi ser frem til muligheden for at lede vores ambitiøse vækstplaner i DACH-regionen."

Carolin Andree, medstifter af IYS, tilføjer: "Vi er glade for at blive en del af teamet og ser frem til at stå i spidsen for vores ambitiøse vækstplaner i DACH-regionen. Vi mener, at dette samarbejde er en stor mulighed for både DACH-markedet og for os."

MetaCompliance afsluttede købet af IYS den3. november med støtte og hjælp fra Tenzing - den europæiske private equity tech-investor med base i London, Storbritannien.

ENDS

Noter til redaktionen:

Et foto af James Mackay, CEO for MetaCompliance, kan downloades her.

Om MetaCompliance:

MetaCompliance er en førende udbyder af compliance- og cybersikkerhedsløsninger, der hjælper organisationer med at beskytte deres data og fremme en kultur med sikkerhedsbevidsthed. Med et stærkt fokus på personlig sikkerhedsbevidsthed giver MetaCompliance organisationer mulighed for at beskytte sig mod sikkerhedstrusler og compliance-risici. https://www.metacompliance.com/

Pressekontakt:

Peppa Sheridan, Peptalk Communications Ltd.

T: +44 (0) 1787 323772 / M: +44 (0) 7725 121189 [email protected]