Smashing Security Podcast: Særlig Cyber Security Awareness For Dummies Edition

12. juni 2020
jonathan-farber-gjHmip_Lmg4-unsplash

Efter udgivelsen af Cyber Security Awareness For Dummies har MetaCompliance CEO Robert O'Brien været den seneste gæst i den prisbelønnede Smashing Security podcast.

Smashing Security, som er vært for computersikkerhedsveteranerne Graham Cluley og Carole Theriault, inviterer it-sikkerheds-tankeledere til at diskutere de seneste nyheder i branchen og dele deres indsigt i udviklingen af it-sikkerhedslandskabet.

I 2018 og 2019 blev podcasten kåret som den bedste sikkerhedspodcast ved de prestigefyldte Security Blogger Awards, der blev afholdt i London.

I den seneste episode diskuterer Robert O'Brien udgivelsen af den nye bog "Cyber Security Awareness For Dummies", der er udgivet i samarbejde med Wiley, og han tilbyder en bedste praksis til at implementere et program til bevidstgørelse om cybersikkerhed.

Robert O'Brien, prisvindende leder inden for cybersikkerhed og forfatter af Cyber Security Awareness For Dummies, udtalte: "I løbet af de sidste 12 år har MetaCompliance udviklet en stor erfaring med at hjælpe kunder med at udvikle og implementere programmer til bevidstgørelse af medarbejdere om cybersikkerhed, der virker. Organisationer anerkender behovet for at implementere en plan for cyberbevidsthed, men det kan være svært at vide, hvor man skal begynde. Vi vidste, at der var et reelt behov for at skabe en endelig drejebog til at ændre cybersikkerhedskulturen."

I løbet af interviewet taler Robert O'Brien om udfordringerne ved at ændre den organisatoriske sikkerhedskultur, de ressourcer, der kræves til en effektiv cybersikkerhedskampagne, og om at gennemføre en bæredygtig adfærdsændring på arbejdspladsen.

Carole Theriault udtalte om Cyber Security Awareness For Dummies: "Den er helt fokuseret på, hvordan en virksomhed kan hjælpe med at få medarbejderne til at blive mere sikre og hjælpe med at beskytte virksomheden og dem selv."