Det førende advokatfirma Harper Macleod indfører Policy Management Software for at forbedre risikostyringsrammen.

September 10, 2014
Adgangskodepolitik - bedste praksis 2021

Metacompliance er glade for at byde det førende skotske advokatfirma Harper Macleod velkommen som ny kunde. Det prisvindende firma er vokset eksponentielt siden lanceringen i 1988. MetaCompliance Policy Management-værktøjer blev valgt til at styre, håndhæve og opretholde alle deres informationsstyringsbehov.

Richard Harvey, IT-direktør, forklarede deres beslutning: "Som et førende advokatfirma forventer vores klienter, at Harper Macleods risikostyringsrammer er af højeste kvalitet, og vi havde brug for et produkt, der ikke blot opfyldte dette krav, men som også gav os mulighed for at demonstrere dette på anmodning."

Efter at have foretaget omfattende markedsundersøgelser indså Harper Macleod, at deres behov blev bedst opfyldt af den innovative governance-software fra Metacompliance. "Vi valgte MetaCompliance som den mest effektive metode til at distribuere information og øge bevidstheden uden at overvælde brugerne, samtidig med at vi sikrede, at vores medarbejdere både underskriver og forstår vores politikker. Evnen til hurtigt at rapportere om og revidere vores politikker og overensstemmelsesniveauer er afgørende for driften af et moderne advokatfirma, og MetaCompliance giver os en yderst effektiv måde at styre denne proces på."

Efter implementeringen har firmaet været meget tilfreds med Metacompliance-teamets opfølgende pleje. Richard udtalte: "Vi har fundet deres kundeservice og support exceptionel, da vi rullede produktet ud på tværs af vores kontorer."

I en kommentar til implementeringen udtalte Metacompliance Managing Director Robert O'Brien: "Professionelle organisationer, der handler på deres omdømme, er særligt modtagelige for skader på deres omdømme som følge af en compliance-hændelse. Vi har bemærket en mere velovervejet tilgang til "den menneskelige firewall" og spørgsmålet om brugernes bevidsthed fra ansvarlige virksomheder som Harper Macleod. En konsekvent og automatiseret tilgang til politik og læringsstyring i forbindelse med informationssikkerhed er nøglen til et miljø med bedste praksis for overholdelse af reglerne".

Om Metacompliance

Metacompliance har en klar vision om at gøre compliance og it-sikkerhed lettere for organisationer. Softwaren kan sikre, at alle medarbejdere deltager aktivt i initiativer til overholdelse af regler, f.eks. politikker, e-learning og undersøgelser, hvilket mindsker risikoen for compliance-hændelser og de dermed forbundne bøder. Softwaren kan bruges til at demonstrere, at medarbejderne forstår indhold som f.eks. politikker ved at blive testet med spørgsmål. Ved at øge brugernes deltagelse i kampagner om overholdelse og IT-sikkerhed får man revisionsoplysninger til at generere rapporter, som gør det muligt for organisationen at påvise sin "omsorgspligt" over for tilsynsmyndighederne.

© 2013 Metacompliance Limited. Alle rettigheder forbeholdes. MetaCompliance og MetaCompliance-logoet er registrerede varemærker tilhørende Metacompliance i Den Europæiske Union og i andre lande. Andre mærker og produktnavne er varemærker tilhørende deres respektive ejere.