MetaCompliance ställer ut på Infosecurity Europe 2019

21 maj 2019
wu yi irBDwv8f93Q unsplash

MetaCompliance är glada över att få ställa ut på årets Infosecurity 2019, Europas största och mest omfattande konferens om informationssäkerhet.

Evenemanget samlar över 400 utställare som visar upp de mest relevanta informationssäkerhetslösningarna och produkterna för 19 500+ säkerhetsexperter och besökare.

Det tre dagar långa evenemanget äger rum på Olympia London den 4-6 juni och vi vill gärna att du kommer förbi och hälsar på vårt team i monter J100.

Detta är vårt 12:e år som utställare på konferensen och den ger oss alltid en bra plattform för att visa upp vårt engagerande och användarvänliga produktsortiment, som kombinerar eLearning, simulerad nätfiske, policyhantering, incidenthantering och GDPR för att skapa efterlevnad och säkerhetsmedvetenhet inom organisationer runt om i världen.

Kontakta oss för att boka en demo i förväg eller boka ett möte med en av våra konsulter för att diskutera hur du kan förbättra medvetenheten om cybersäkerhet i din organisation. Kontakta oss på [email protected]

För mer information och uppdateringar om vår närvaro vid evenemanget kan du följa oss på Twitter, LinkedIn, Facebook och Instagram.

Vi ser fram emot att träffa dig där!

Om Metacompliance

Metacompliance grundades 2005 och är en global ledare inom den mänskliga aspekten av cybersäkerhet och integritetsskydd. Dess innovativa molnplattform erbjuder en enda förvaltningslösning för personalens medvetenhet och efterlevnad.

Den banbrytande plattformen ger kunderna en fullt integrerad och flerspråkig uppsättning funktioner för efterlevnad som omfattar policyhantering, e-lärande, simulerad nätfiske, incidenthantering och integritetshantering, som alla kan köpas som moduler eller som ett komplett system.

Plattformen levererar e-learning-innehåll av högsta kvalitet inom cybersäkerhet och efterlevnad som är tillgängligt på marknaden. Dess användarvänlighet, engagerande användarupplevelse och regelbundet uppdaterade innehåll säkerställer personalens tillfredsställelse och gör det möjligt för yrkesverksamma inom cyber- och efterlevnadsfrågor att enkelt spåra framstegen i genomförandet och visa på pågående ansvarstagande.