MetaCompliance udgiver længe ventet tilbagevenden af eLearning-serien om cybersikkerhed Cyber Police

4. september 2023
Cyber Police

MetaCompliance, den europæiske leder inden for Security Awareness Training-løsninger, har annonceret den længe ventede tilbagevenden af sin fængslende eLearning-serie, Cyber Police. Cyber Police, der nu er i gang med sin anden sæson, er produceret af MetaCompliance's interne kreative læringsstudie, City Factory Productions, og lover at omdefinere landskabet for cybersikkerhedstræning.

Serien, der bygger på succesen fra første sæson, er inspireret af det gribende format i et politidrama og anvender det i en verden af eLearning om cybersikkerhed.

Efter en nervepirrende finale i første sæson genoptager den nye serie efterforskningen af bruddet på cybersikkerheden i Cyber Police Headquarters, mens de fortsætter jagten på den undvigende "Tin Man".

Midt i den overbevisende plotudvikling er lektioner om den menneskelige side af cybersikkerhed subtilt placeret gennem episoderne. I modsætning til traditionel Security Awareness Training tilbyder Cyber Police en Netflix-agtig oplevelse uden at gå på kompromis med den pædagogiske værdi. Hver episode uddanner slutbrugerne og afslører de taktikker, som cyberkriminelle bruger til at udnytte menneskelige fejl.

Serien i syv dele er designet til at tackle udfordringen med engagement i eLearning og kaste lys over almindelige cybertrusler, såsom phishing, sociale medier, adgangskoder og fysisk sikkerhed.

MetaCompliance CEO, Robert O'Brien, understregede betydningen af denne tilgang: "Den vigtigste forskel ved Cyber Police er dens evne til at skabe adfærdsændringer, en kritisk faktor, der ofte mangler i konventionel Security Awareness Training. Cyber Police skaber en eLearning-oplevelse, der er værd at fordybe sig i, og som lærer medarbejderne, hvordan de kan forbedre deres cybersikkerhedsadfærd i den virkelige verden."

Produktionen af Cyber Police sæson tre er allerede i gang, og fremtiden for Security Awareness Training lover at engagere, uddanne og give slutbrugerne mulighed for at træffe informerede beslutninger for at beskytte deres organisationer.

Anden sæson af Cyber Police er nu tilgængelig på MyCompliance-platformen for Premium Plus-kunder.

For mere information om Cyber Police-serien, besøg https://www.metacompliance.com/cyber-police.