MetaCompliance ved TEISS Awards 2024

23. februar 2024
MetaCompliance ved TEISS Awards 2024

MetaCompliance, Europas førende udbyder af cybersikkerhedstræning og compliance-løsninger, er blevet tildelt andenpladsen i kategorien "Best Cyber Security Training and Awareness Product or Service" ved TEISS Awards 2024.

TEISS Awards2024 hylder ekspertise inden for cyber- og informationssikkerhed og sætter fokus på leverandører og teknologier, der løbende har formet landskabet i løbet af det seneste år. Et højt estimeret panel af uafhængige dommere evaluerer de forskellige kategorier, og vinderne afsløres ved gallamiddagen den 22. februar 2024. Denne begivenhed, som har eksisteret i ti år, er en hjørnesten i en omfattende informationssikkerhedsportefølje, og den er Europas førende samling af cybersikkerhedseksperter.

James MacKay, CEO for MetaCompliance, har udtrykt taknemmelighed for anerkendelsen og stolthed over teamets kollektive indsats: "Vi er beærede over at modtage anerkendelse fra TEISS Awards for vores dedikation til at styrke organisationer med robuste cybersikkerhedsuddannelsesløsninger. Vores personaliserede løsning til sikkerhedsbevidsthed spiller en afgørende rolle i at hjælpe organisationer med effektivt at mindske cyberrisici ved at fremme ægte adfærdsændringer og øge medarbejdernes engagement."

Denne sejr går forud for MetaCompliance's nylige succes som leder i Winter 2024 G2 Grid Report for Security Awareness Training. 97% af brugerne gav MetaCompliance 4 eller 5 stjerner, 94% mente, at vi er på vej i den rigtige retning, mens 92% af brugerne angav, at det er sandsynligt, at de vil anbefale MetaCompliance Security Awareness Training. Klik her for at læse mere.