MetaCompliance udstiller på RSA 2020

16. januar 2020
MetaCompliance udstiller på RSA 2020

MetaCompliance er glade for at udstille på RSA 2020, en af verdens største konferencer om informationssikkerhed.

Med 45.000 forventede deltagere samler begivenheden førende og sikkerhedsfolk fra hele verden til at lære om de vigtigste tænkere og de seneste cybertrusler og tendenser, der påvirker branchen.

Arrangementet finder sted i Moscone Center i San Francisco, 24.-28. februar, og temaet for dette års konference er er fokuseret på det "menneskelige element".

Trods store investeringer i sikkerhedsløsninger, organisationer oplever, at de stadig er sårbare over for angreb, hvilket har vist at der er behov for at fokusere mere på at styrke det menneskelige forsvar.

I over 12 år har MetaCompliance været forpligtet til at at hjælpe organisationer med at holde deres medarbejdere sikre online, sikre deres digitale aktiver og beskytte deres omdømme og brand. Vores omfattende produktpakke kombinerer eLearning, simuleret phishing, politikstyring, hændelsesstyring, risikostyring og Privacy for at hjælpe organisationer med at forblive cybersikre og overholde lovgivningen.

At finde ud af, hvordan vi kan styrke det "menneskelige element" i din organisation, så besøg os på stand 2357, hvor vores team vil være til stede for at tale med dig om vores innovative software, og hvordan den kan hjælpe med at transformere din cybersikkerhed bevidsthedskampagner.

Hvis du planlægger at deltage, men endnu ikke har tilmeldt dig, kan du bruge koden XE0UMETACOMP på for at tilmelde dig et gratis og gratis Expo Pass.

Hvis du vil forudbestille en demo eller arrangere et møde med et af vores team, kan du kontakte os på [email protected]

For yderligere oplysninger og opdateringer om vores deltagelse i begivenheden, kan du følge os på Twitter, LinkedIn, Facebook og Instagram.

Vi glæder os til at se dig der!

Bemærkninger til redaktørerne

Om MetaCompliance

Med over 12 års erfaring inden for styring, risiko og compliance (GRC) markedet, MetaCompliance tilbyder en innovativ løsning til automatisering af overholdelse og medarbejderbevidsthed.

MyCompliance-produktpakken blev skabt for at opfylde kundernes kundernes behov for en enkelt løsning til at administrere deres ISO27001, compliance og databeskyttelsesforpligtelser.

Gennem sin avancerede cloud-platform, MetaCompliance kunderne med en fuldt integreret pakke af compliance-funktioner der omfatter politikstyring, beskyttelse af privatlivets fred, eLearning, simuleret phishing og risikostyring.

Platformen leverer den funktionalitet, der automatiserer den måling af brugernes opmærksomhed løbende. Den gør det muligt for organisationer at få et nøjagtigt billede af niveauet af bevidsthed om overholdelse, mindske risici og opfylde strenge lovkrav.