MetaCompliance ställer ut på RSA 2020

16 januari 2020
MetaCompliance ställer ut på RSA 2020

MetaCompliance är glada över att få ställa ut på RSA 2020, en av världens största informationssäkerhetskonferenser.

Med 45 000 förväntade besökare samlar evenemanget ledande och säkerhetsexperter från hela världen för att lära sig mer om de senaste cyberhoten och trenderna som påverkar branschen.

Evenemanget äger rum i Moscone Center i San Francisco, 24-28 februari, och temat för årets konferens är följande är fokuserat på "den mänskliga faktorn".

Trots stora investeringar i säkerhetslösningar, organisationer upptäcker att de fortfarande är sårbara för attacker, vilket har visat sig att större fokus måste läggas på att stärka det mänskliga försvaret.

I över 12 år har MetaCompliance varit engagerad i att hjälpa organisationer att hålla sin personal säker på nätet, skydda sina digitala tillgångar och skydda sitt rykte och varumärke. Vår omfattande produktsvit kombinerar följande eLearning, simulerad nätfiske, policyhantering, incidenthantering, riskhantering. och sekretess för att hjälpa organisationer att hålla sig säkra på nätet och följa lagstiftningen.

Att ta reda på hur vi kan stärka den "mänskliga faktorn" inom din organisation, besök oss i monter 2357, där vårt team kommer att finnas på plats för att prata med dig. om vår innovativa programvara och hur den kan hjälpa till att förändra er cybersäkerhet. medvetenhetskampanjer.

Om du planerar att delta men ännu inte har registrerat dig kan du använda koden XE0UMETACOMP på för att registrera dig för att få ett gratis Expo-pass.

Om du vill förboka en demonstration eller boka ett möte med en av våra medarbetare, kontakta oss på [email protected].

För ytterligare information och uppdateringar om vår närvaro på evenemanget kan du följa oss på Twitter, LinkedIn, Facebook och Instagram.

Vi ser fram emot att träffa dig där!

Anmärkningar till redaktörerna

Om MetaCompliance

Med över 12 års erfarenhet inom styrning, risk och och efterlevnad (GRC) erbjuder MetaCompliance en innovativ lösning för automatisering av efterlevnad och medvetenhet hos personalen.

MyCompliance-produktsviten skapades för att möta kundernas behov. krav på en enda lösning för att hantera deras ISO27001-, efterlevnads- och dataskydd.

Genom sin banbrytande molnplattform MetaCompliance kunderna med en fullt integrerad uppsättning funktioner för efterlevnad. som omfattar policyhantering, sekretess, eLearning, simulerad phishing och riskhantering.

Plattformen levererar funktionalitet som automatiserar mätning av användarnas medvetenhet på löpande basis. Den gör det möjligt för organisationer att få en exakt redovisning av medvetenhetsnivåerna för efterlevnad, minska riskerna och uppfylla kraven. stränga lagstadgade krav.