MetaCompliance nominerad till bästa produkt för utbildning och medvetenhet om cybersäkerhet vid teissAwards2024

7 december 2023
MetaCompliance teissAwards2024

MetaCompliance, den europeiska ledaren inom cybersäkerhetsutbildning och efterlevnadslösningar, är mycket glada över att meddela sitt val som finalist i den prestigefyllda kategorin "Bästa produkt eller tjänst för utbildning och medvetenhet om cybersäkerhet" vid den kommande teissAwards2024.

Dessa utmärkelser uppmärksammar framstående insatser inom cyber- och informationssäkerhet och lyfter fram de enastående bidragen från leverantörer och tekniker inom informationssäkerhet under det gångna året.

James MacKay, VD för MetaCompliance sa: "Vi är otroligt hedrade över att bli erkända av teissAwards2024 som en finalist i kategorin 'Bästa Cyber Security Training and Awareness Product or Service'. Detta erkännande understryker vårt engagemang för att tillhandahålla en personlig lösning för utbildning och medvetenhet om cybersäkerhet som hjälper organisationer att driva verklig beteendeförändring och förbättra medarbetarnas engagemang.Attbli nominerad till detta pris är ett bevis på vårt teams hårda arbete och innovation inom detta kritiska område av cybersäkerhet."

teissAwards2024 kommer att bestå av en oberoende panel av framstående domare som kommer att bedöma de 15 kategorierna, vilket kulminerar i tillkännagivandet av vinnarna vid galamiddagen för teissAwards2024 i London den 22 februari 2024. Ceremonin kommer att samla över 250 experter inom cybersäkerhet och branschledare.

Evenemanget är en del av en större portfölj av informationssäkerhetsmöten, som representerar den mest omfattande samlingen av cybersäkerhetsexperter i Europa och firar de banbrytande lösningar och metoder som driver branschen framåt.

Tillkännagivandet följer MetaCompliance: s senaste trippelvinst vid Computing Security Awards för årets anti-phishing-lösning, årets säkerhetsutbildnings- och utbildningsleverantör och årets säkerhetsföretag.