MetaCompliance annoncerer lederskifte: James Mackay overtager rollen som CEO, Robert O'Brien fortsætter som chef-evangelist

3. oktober 2023
MetaCompliance

MetaCompliance, en førende aktør inden for compliance- og cybersikkerhedsbranchen, er glade for at kunne annoncere en strategisk lederovergang med øjeblikkelig virkning. James Mackay, tidligere Chief Operating Officer (COO) med syv års erfaring hos MetaCompliance, vil overtage rollen som Chief Executive Officer (CEO). I mellemtiden vil Robert O'Brien, den tidligere CEO og en anerkendt tankeleder i cybersikkerhedsbranchen, fortsat bidrage til organisationen som bestyrelsesmedlem og chef-evangelist.

I sin nye egenskab af CEO vil James Mackay lede MetaCompliance i deres mission om at kommunikere virksomhedens unikke personlige sikkerhedsbevidsthedsbudskab til cybersikkerhedsmarkedet. Derudover vil han guide virksomheden gennem dens fortsatte succesfulde skalering og i udførelsen af dens globale go-to-market-strategi.

Robert O'Brien udtrykte sin begejstring for sin nye rolle som chef-evangelist og sagde: "Jeg er begejstret for at påtage mig rollen som chef-evangelist for MetaCompliance. Denne ændring giver mig mulighed for at fokusere min indsats på at tale for vigtigheden af at støtte medarbejdere og ledelse i at navigere i dagens digitale risikolandskab. Jeg er sikker på, at James' lederskab vil føre MetaCompliance til nye højder."

Som Chief Evangelist vil Robert O'Brien fortsætte med at dele sin praktiske indsigt og engagere sig med brancheledere, kunder og interessenter for at fremme betydningen af cybersikkerhedsovervågning. Nøglen til virksomhedens budskab er vigtigheden af personlig sikkerhedsbevidsthed for at skabe medarbejderengagement.

James Mackay er forpligtet til at bygge videre på MetaCompliance's stærke fundament og føre organisationen til nye niveauer af succes. Han udtaler: "Jeg er beæret over at påtage mig rollen som CEO og lede MetaCompliance ind i den næste vækstfase. Vores team er fortsat dedikeret til at levere innovative løsninger, der giver organisationer mulighed for at beskytte deres medarbejdere og data, samtidig med at vi gennemfører vores globale go-to-market-strategi."

MetaCompliance, der er førende inden for menneskebaserede cybersikkerhedsløsninger, er højt anset i branchen for sine unikke personaliserede løsninger til sikkerhedsbevidsthed, der fremmer medarbejderengagement og demonstrerer compliance. Under James' ledelse vil virksomheden fortsætte med at drive innovation og udvide sin rækkevidde inden for cybersikkerhedsmarkedet.