Welsh Ambulance strømliner overensstemmelsesprocesser

7. juli 2016
cytonn fotografering n95VMLxqM2I unsplash

Metacompliance, en førende leverandør af softwareløsninger inden for cybersikkerhed og compliance awareness, er glad for, at The Welsh Ambulance Service NHS Trust har implementeret deres software til politikstyring.

Trusts betjener en befolkning på 2,9 millioner mennesker, og de modtager mere end 250.000 nødopkald om året. For at sikre, at deres 2 576 dedikerede medarbejdere, som de betragter som deres største aktiv, forbliver på toppen af deres niveau og modtager regelmæssig faglig udvikling, har Welsh Ambulance sit eget nationale uddannelseskollegium.

Ambulancetjenesten havde brug for en løsning, der ville sætte dem i stand til at forbedre brugernes bevidsthed og overvåge overholdelsen af informationsstyring og sikkerhedsrelaterede områder.

Craig Garner Information Governance Manager i fonden siger, at et centralt krav "var at sikre, at kliniske meddelelser og specifikke kommunikationsmaterialer bliver læst og forstået af specifikke personalegrupper i organisationen." Han fortsætter med at kommentere, at "Metacompliance vil give os mulighed for at strømline de nuværende processer og rapportere om områder med manglende overholdelse for at forbedre den organisatoriske viden og give bestyrelsen sikkerhed omkring disse områder."

Metacompliance Policy Management-software er en del af en integreret pakke til forvaltning af brugerbevidsthed, der har mulighed for at målrette brugere på flere niveauer, der opererer på flere steder, i flere regioner eller lande. Organisationer som fonden skal sikre, at de rigtige brugere modtager og reagerer på den rigtige kommunikation.

Robbie O'Brien, administrerende direktør hos Metacompliance, siger: "Vi er glade for at arbejde sammen med Welsh Ambulance Service og hjælpe dem med at støtte deres mål for overholdelse og informationssikkerhed. MetaCompliance's kraftfulde målretningsfunktionalitet har mulighed for at målrette disse brugere fra et individuelt niveau til grupper på tværs af organisationen, hvilket sikrer opmærksomhed og giver et klart spor af overholdelse."

Om Metacompliance
Metacompliance er den førende globale leverandør af cybersikkerhed og compliance-løsninger. Metacompliance har udviklet software og indhold til markedet for cybersikkerhed og compliance siden 2005. Vi giver compliance administration og informationssikkerhedsfolk en enkelt platform, der giver integreret brugerbevidsthedsstyring gennem implementering og blanding af eLearning, simuleret phishing, politikstyring, hændelsesstyring og videnvurdering. Vores erfarne team tilbyder også aktiv bevidsthedsrådgivning til at starte eller hjælpe med at udvikle interne cybersikkerhedsbevidsthedskampagner.