MetaCompliance vinder prisen for de mest innovative e-læringsløsninger inden for cybersikkerhed 2018

12. juni 2018
ray hennessy gdTxVSAE5sk unsplash

MetaCompliance, en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og compliance, har vundet prisen for de mest innovative e-læringsløsninger inden for cybersikkerhed af Corporate Vision Magazine.

Prisen er en anerkendelse af MetaCompliance's bidrag til at forsyne kunder over hele verden med innovativ e-learning om cybersikkerhed af høj kvalitet.

MetaCompliance's eLearning-løsninger kombinerer kreativitet, ekspertviden og innovativ software til at levere effektivt og engagerende indhold, der hjælper virksomheder med at forblive cybersikre og overholde reglerne.

MetaLearning bruger historier, realistiske scenarier og fortællinger som kontekst og leverer gamificerede og animerede eLearning-tjenester, der er engagerende og sjove for brugerne.

Det omfattende bibliotek med eLearning-indhold omfatter videoer om en række emner, herunder phishing, passwordsikkerhed, GDPR, malware og datasikkerhed. Der udgives nye titler hver 3. måned for at sikre, at kunderne får det mest aktuelle indhold af højeste kvalitet.

Robert O'Brien, MetaCompliance CEO, sagde: "Vi er stolte over at have vundet prisen for de mest innovative e-læringsløsninger inden for cybersikkerhed i 2018. Prisen er en anerkendelse af vores engagement i at give kunderne det bedste indhold af cybersikkerhed og compliance af højeste kvalitet på markedet.

"Vores designteam er altid på udkig efter nye, innovative idéer og løsninger til at levere budskabet på en kreativ og engagerende måde. De har effektivt brugt 2D- og 3D-animation, lyddesign, bevægelsesgrafik og kinetiske typer for at sikre, at brugerne er engagerede, samtidig med at de har en kreativ og innovativ tilgang til udviklingen af hvert enkelt manuskript."

Prisen følger efter et yderst succesfuldt år for virksomheden, hvor den har fordoblet sin omsætning, fordoblet sin arbejdsstyrke, styrket sin produktportefølje og sikret sig nye store kunder i hele verden.

For at imødekomme den globale efterspørgsel efter virksomhedens produkter vil virksomheden snart åbne sit første nordamerikanske kontor i takt med, at den optrapper sine aktiviteter i Nordamerika og i hele verden.

Slutter

For yderligere oplysninger eller for at planlægge en briefing med MetaCompliance bedes du kontakte Geraldine Strawbridge på 02871 160570

Bemærkninger til redaktørerne

Om MetaCompliance

Metacompliance blev grundlagt i 2005 og er en global leder inden for det menneskelige aspekt af cybersikkerhed og overholdelse af privatlivets fred. Dens innovative cloud-platform giver en one-stop-shop-løsning til forvaltning af medarbejdernes bevidsthed og overholdelse af reglerne.

Den banebrydende platform giver kunderne en fuldt integreret og flersproget pakke af compliance-funktioner, der omfatter politikstyring, e-learning, simuleret phishing, hændelsesstyring og privacy management, som alle kan købes som et modulopbygget system eller som et komplet system.

Platformen leverer e-learning-indhold af højeste kvalitet inden for cybersikkerhed og overholdelse af reglerne, der er tilgængeligt på markedet. Dens brugervenlighed, engagerende brugeroplevelse og regelmæssigt opdateret indhold sikrer personalets tilfredshed og gør det muligt for cyber- og compliance-fagfolk nemt at spore fremskridt i implementeringen og demonstrere løbende ansvarlighed.

Du kan få flere oplysninger om MetaCompliance på https://www.metacompliance.com

Twitter: @metacompliance