MetaCompliance voitti kolme palkintoa 2021 Computing Security Awards -kilpailussa.

joulukuu 8, 2021
Tietoturvan palkinnot

Maailmanlaajuinen kyberturvallisuustietoisuuteen erikoistunut MetaCompliance on voittanut kolme palkintoa vuoden 2021 Computing Security Awards -kilpailussa.

Computing Security Awards -kilpailu järjestetään nyt kahdettatoista kertaa, ja se kattaa useita eri kategorioita, joissa juhlistetaan huippuluokan tietoturvaratkaisuja.

MetaCompliance on voittanut palkintoja kolmessa kategoriassa, mukaan lukien vuoden antiphishing-ratkaisu, vuoden turvallisuuskoulutuksen ja -koulutuksen tarjoaja sekä yksi varteenotettava kyberturvallisuustuote.

MetaCompliance palkittiin myös Customer Success Award -palkinnon ja vuoden häiriönhallintaratkaisun kakkossijalla.

Computing Security Awards palasi tänä vuonna henkilökohtaisesti, ja tietoturvayritykset eri puolilta Eurooppaa osallistuivat Lontoossa järjestettyyn arvostettuun palkintoseremoniaan.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi: "Computing Security Awards 2021 -kilpailussa saamamme kolme palkintoa on suuri kunnia. Tämä tunnustus on osoitus tietoturvatietoisuuskoulutusratkaisumme vahvuudesta ja sen kyvystä erottua kilpailluilla markkinoilla.

Vuoden aikana, jolloin verkkohyökkäykset ja tietosuoja ovat hallinneet uutisotsikoita, tietoturvatietoisuudesta on tullut organisaatioiden keskeinen prioriteetti. Palkittu MyCompliance-alustamme tarjoaa keskitetyn palvelupisteen, joka auttaa asiakkaitamme kehittämään tehokkaita tietoturvatietoisuusohjelmia, jotka kouluttavat ja antavat henkilöstölle valmiudet puolustautua verkkouhkia vastaan.

Olemme kiitollisia kaikille, jotka äänestivät meitä ja osoittivat arvostuksensa. Se on osoituslahjakkaan tiimimme kovasta työstä ja heijastaa vahvaa asiantuntemustamme."