M247 kumppaneina johtavan Compliance-yhtiön kanssa

toukokuu 29, 2020
M247 kumppaneina johtavan Compliance-yhtiön kanssa

MetaCompliance on tehnyt yhteistyötä M247:n kanssa, joka on kansainvälisesti johtava yhteyksien ja pilvipalvelujen tarjoaja, varmistaakseen, että se voi täyttää korkeimmat tietoturvastandardit.

M247 on johtava Manchesterissa toimiva kansainvälisten yhteyksien ja pilvipalvelujen tarjoaja, joka on nähnyt verkkouhkien kehittymisen 20 toimintavuotensa aikana. Merkittävänä pilvipalvelujen tarjoajana yritys tiedostaa, että vaikka pilvipalveluilla on ollut valtavia, organisaatioita mullistavia hyötyjä, jotka ovat parantaneet tehokkuutta ja asiakaskokemusta, ne ovat myös tuoneet mukanaan useita tietoverkkoturvallisuushaasteita, jotka liittyvät tietomurtoihin ja lisääntyneisiin sääntelyvaatimuksiin.

Nämä turvallisuushaasteet ovat johtaneet siihen, että yritysten ja organisaatioiden vastuu on kasvanut, kun ne toteuttavat toimenpiteitä käyttämiensä ja tallentamiensa henkilötietojen suojaamiseksi. Tämä sai M247:n hakemaan tukea kyberturvallisuuteen erikoistuneelta MetaCompliance-yritykseltä.

Tämän uuden kumppanuuden ansiosta M247 voi parantaa entisestään ennakoivaa lähestymistapaansa tietoturva- ja vaatimustenmukaisuushaasteisiin auttamalla parantamaan jo ennestään vahvaa käytäntöjen hallintaa. Se auttaa yritystä myös asettamaan työntekijöilleen turvallisen kyberturvakäyttäytymisen rajat ja tarjoaa myös monille asiakkailleen parempia turvallisuushyötyjä.

Kumppanuuden taustalla oli M247:n johtoryhmän halu vahvistaa sisäisiä vaatimustenmukaisuusmenettelyjä, erityisesti sellaisten käytäntöjen parantamisen osalta, joilla varmistetaan, että kansainväliset turvallisuusstandardit, kuten ISO 27001, täyttyvät yrityksen kaikilla tasoilla.

Vaikka M247 hyväksyy sen, että yritykset ja organisaatiot, jotka eivät noudata sääntöjä, voivat joutua maksamaan suuria taloudellisia seuraamuksia, viranomaispakotteita ja mahdollisia oikeudenkäyntejä, se uskoi, että oli tärkeää pystyä tarjoamaan lisää mielenrauhaa monille loppukäyttäjilleen ja asiakkailleen.

Koska he tiedostivat riittämättömään käytäntöjen hallintaan liittyvät riskit, he uskoivat, että uusi kumppanuus MetaCompliancen kanssa auttaisi heitä saavuttamaan mielenrauhan, sillä sen avulla he voisivat ottaa käyttöön työkalun, joka mahdollistaisi käytäntöjen "automatisoinnin, tarkastettavuuden, saatavuuden ja helpon päivittämisen".

M247 Groupin tietoturvapäällikkö Gary Myersin mukaan yritykselle oli tärkeää tehdä yhteistyötä organisaation kanssa, joka noudattaa ISO 27001 -standardin arvoja ja joka voi auttaa sitä muuttamaan toimintatapojen hallintaa ja vaatimustenmukaisuutta koskevaa lähestymistapaa.

"MetaCompliance on aina ollut mukana tekemässä tiivistä yhteistyötä ymmärtääkseen vaatimuksiamme ja auttanut meitä kehittämään tätä sisäistä palvelutarjontaa", hän sanoi.

Pilviympäristö, jossa M247 toimii, tarkoittaa, että yrityksillä ja organisaatioilla on usein suuria ja monimutkaisia infrastruktuureja, joissa on suuri määrä loppukäyttäjiä, mikä lisää yritysten riskejä. M247 havaitsi, että sen sisäisten käytäntöjen täytäntöönpano oli muuttunut epämääräisemmäksi, kun liiketoiminta oli kasvanut ja osastot olivat laajentuneet. M247 näki kumppanuuden MetaCompliancen kanssa tilaisuutena tarkentaa käytäntöjä ja menettelytapoja, jotta voidaan varmistaa selkeä kirjausketju, joka kattaa kaikki uudet kollegat ja osastojen roolit ja joka voi mukautua liiketoiminnan kasvaessa.

Yhteistyö MetaCompliancen kaltaisten ISO 27001 -akkreditoitujen organisaatioiden kanssa on selkeä osoitus sitoutumisesta kansainvälisen tietoturvastandardin noudattamiseen. Sen lisäksi, että IS0 27001 tarjoaa korkeimmat vaatimustenmukaisuusstandardit hyväksyttyjen prosessien avulla, IS0 27001-kehys tarjoaa varmuutta M247:n asiakkaille ympäri maailmaa.

"Konkreettisin muutos [MetaCompliance-yhteistyön jälkeen] on ollut kyky todella mitata käyttäjäkuntamme todistukset", Myers sanoi.

"Tämä on ollut korvaamatonta paitsi siksi, että voimme olla varmoja siitä, että käytännöt luetaan ja koulutukset suoritetaan, myös siksi, että se on todiste ulkoisille tilintarkastajillemme siitä, että suhtaudumme tietoturvaan vakavasti.

MetaCompliance-käytäntöjen hallintaohjelmiston käyttöönoton jälkeen M247 on onnistunut luomaan puitteet, joilla varmistetaan, että käytännöt ja sääntöjen noudattaminen ovat keskeinen osa kaikkia yrityksen tehtäviä. Toimintaperiaatteet välitetään nyt selkeästi työntekijöille ja vaatimustenmukaisuusvaatimuksista tiedotetaan johdonmukaisesti, mikä auttaa luomaan vaatimustenmukaisuuden kulttuurin koko yritykseen.

Yhteistyökumppanuus MetaCompliancen kanssa vahvistaa M247:n sitoutumista korkeimpien kansainvälisten vaatimustenmukaisuusstandardien noudattamiseen. Tämän uuden yhteistyösuhteen vahvuus varmistaa, että M247 voi todistaa, että henkilökunta ymmärtää toimintaperiaatteet ja menettelyt, sekä kohdistaa asiaankuuluvat toimintaperiaatteet oikeille ihmisille, oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan.

Kun haasteet ymmärretään syvällisemmin ja koko yrityksen laajuisesti ja kun keskeisiä käytäntöjä pystytään seuraamaan ja hallinnoimaan, M247:n vaatimustenmukaisuuskulttuuri ei ole koskaan ollut vahvempi.