MetaCompliance ehdolla Computing Security Awards 2020 -kilpailussa

lokakuu 30, 2020
Tietoturvan palkinnot

MetaCompliance on ehdolla Computing Security Awards-kilpailun finalistiksi seitsemässä eri kategoriassa.

Ehdokkuudet tunnustavat MetaCompliancen innovatiivisen lähestymistavan kyberturvallisuuteen ja sen ainutlaatuisen kyvyn tarjota laaja valikoima kyberturvallisuus- ja tietosuojaratkaisuja.

Computing Security Awards -kilpailu järjestetään nyt yhdettätoista kertaa, ja siinä palkitaan ratkaisujen tarjoajia, jotka ovat olleet erityisen vaikuttavia jatkuvassa taistelussa kehittyviä tietoturvauhkia vastaan.

MetaCompliance on ollut ehdolla vuoden antiphishing-ratkaisuksi, vuoden uudeksi tietoturvaohjelmistoratkaisuksi, Compliance Award -palkinnoksi sekä vuoden tietoturvakoulutuksen tarjoajaksi.

Viime vuonna MetaCompliance voitti Computing Security Awards 2019 -kilpailussa vuoden phishing-estoratkaisu -palkinnon.

Maailmanlaajuinen kyberturvallisuuden asiantuntija on myös ilmoitettu finalistiksi One to Watch Security Company- ja Security Company of the Year -kategorioissa.

Lisäksi MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien on valittu Computing Security Awards -kilpailun ehdokkaaksi Contribution to Cyber Security Award -palkinnon saajaksi. Ilmoitus on jatkoa tuoreelle uutiselle, jonka mukaan Robert O'Brien palkittiin ACQ5 Global Awards-kilpailussa UK Gamechanger of the Year -palkinnolla.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi: "Olemme innoissamme, että meidät on valittu Computing Security Awards -kilpailun finalisteiksi. MetaCompliance mullistaa sen, miten organisaatiot hallitsevat kyberturvallisuustietoisuutta ja vaatimustenmukaisuutta. Valinta seitsemässä kategoriassa on osoitus tuotteidemme vahvuudesta ja tiimimme kovasta työstä."

Computing Security Awards -kilpailun finalistit on määritetty kesä- ja heinäkuun aikana tehtyjen ehdokkaiden perusteella, ja voittajat on valittu yleisöäänestyksessä.

Äänestys päättyy 27. marraskuuta, ja voittajat julkistetaan Computing Security Awards -kilpailussa 3. joulukuuta 2020.

Jos haluat äänestää MetaCompliancea, käy osoitteessa.