MetaCompliance saa finalistitunnustuksen 2023 Computing Security Awards -kilpailussa.

17. elokuuta 2023
MicrosoftTeams-kuva (409)

MetaCompliance, maailmanlaajuinen tietoverkkoturvallisuustietoisuuden ja vaatimustenmukaisuuden asiantuntija, on valittu arvostetun 2023 Computing Security Awards -kilpailun finalisteiksi.

MetaCompliance on innoissaan saadessaan tunnustuksen kymmenessä kategoriassa, mukaan lukien Vuoden Phishing-estoratkaisu, Vuoden turvallisuuskoulutuksen ja -koulutuksen tarjoaja, Vuoden yritysturvallisuusratkaisu, Vuoden pk-yrityksen turvallisuusratkaisu, Yksittäisen henkilön panos kyberturvallisuuteen, Kyberturvallisuuden asiakaspalvelu, Vuoden uusi tuote/ratkaisu, Yksi tarkkailtava ja Vuoden tietoturvayhtiö.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien on myös ehdolla yksilön panos kyberturvallisuuteen -palkinnon saajaksi, mikä on tunnustus hänen merkittävistä edistysaskeleistaan alalla.

Computing Security Awards -kilpailussa palkitaan kyberturvallisuusalan huippuosaamista ja annetaan tunnustusta innovatiivisille yrityksille ja tuotteille, jotka todella vaikuttavat yritysten ja yksityishenkilöiden suojaamiseen kehittyviltä digitaalisilta uhkilta.

MetaCompliancen tehtävänä on varustaa yritykset työkaluilla, joita ne tarvitsevat edistääkseen turvallisuuskulttuuria, jossa turvallisuus on etusijalla, ja puolustautuakseen inhimillisiltä riskeiltä. Tämä tunnustus on osoitus koko tiimimme omistautumisesta ja kovasta työstä, jonka tarkoituksena on tarjota huippuluokan ratkaisuja, joiden avulla organisaatiot voivat liikkua luottavaisin mielin kyberturvallisuuden monimutkaisessa ympäristössä.

Computing Security Awards perustuu yleisöäänestykseen, joka päättyy6. lokakuuta, ja voittajat julkistetaan palkintoseremoniassa Lontoossa 19. lokakuuta.

Äänestä MetaCompliancea alla olevan linkin kautta: