MetaCompliance nimetty johtavaksi yritykseksi syksyn 2021 G2 Grid -raportissa tietoturvatietoisuuskoulutuksen osalta.

8. syyskuuta 2021
MicrosoftTeams-kuva (51)

G2, johtava liiketoimintaratkaisuja arvosteleva verkkosivusto, on tunnustanut MetaCompliancen johtavaksi yritykseksi syksyn 2021 Grid-raportissa tietoturvatietoisuuskoulutuksen alalla.

Raportissa vertaillaan tietoturvakoulutuksen tarjoajia asiakasarvioiden, käyttäjätyytyväisyyden, suosion ja markkinatyytyväisyyden perusteella. G2-käyttäjät arvioivat johtavassa nelikentässä olevat tuotteet korkealle, ja niiden markkinaosuudet ovat huomattavat.

MetaCompliance on tunnustettu yhdeksi parhaista tietoturvatietoisuuskoulutusratkaisujen tarjoajista G2:n varmennettujen käyttäjien korkean asiakastyytyväisyyden perusteella. Maailmanlaajuinen tietoverkkotietoisuuden koulutuksen ja vaatimustenmukaisuuden asiantuntija sai G2:lta myös palkinnot "käyttäjät suosittelevat todennäköisimmin" ja "paras tuki", ja se on saanut korkeimman kokonaispistemäärän keskisuurten markkinoiden kategoriassa.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "On hieno saavutus, että G2 on nimennyt MetaCompliancen johtavaksi yritykseksi tietoturvatietoisuuskoulutuksen kategoriassa. G2:n arvostelut edustavat käyttäjien aitoa ääntä ja tarjoavat luotettavia näkemyksiä potentiaalisille ostajille ympäri maailmaa. Tämä tunnustus kuvastaa laajaa toimialan asiantuntemustamme ja sitoutumista MetaCompliancen asiakaskeskeiseen lähestymistapaan.

Se on jatkuva vahvistus sille, että MetaCompliance tarjoaa maailmanluokan tietoturvatietoisuuskoulutusratkaisun, joka auttaa vähentämään ihmisten synnyttämiä riskejä jatkuvasti kehittyvässä kyberturvallisuusympäristössä."

MetaCompliance on jo toisena peräkkäisenä vuosineljänneksenä saanut johtavan aseman tietoturvatietoisuuskoulutuksen kategoriassa. Aiemmin tänä vuonna MetaCompliance tunnustettiin johtavaksi kesän 2021 G2 Grid -raportissa.

Tähän mennessä G2-käyttäjät ovat kirjoittaneet yli miljoona arvostelua, ja yli 5 miljoonaa liike-elämän ammattilaista, ostajaa, sijoittajaa ja analyytikkoa on käynyt sivustolla vertailemassa ja valitsemassa parhaat ohjelmistot ja palvelut vertaisarviointien perusteella.

Turvallisuustietoisuuskoulutuksen syksyn 2021 grid-raportti on nähtävissä osoitteessa

Jos haluat nähdä, mitä G2-käyttäjillä on sanottavaa MetaCompliancesta tai jättää arvostelun, käy osoitteessa.