MetaCompliance nimetty G2 Grid® -raportin johtavaksi tietoturvatietoisuuskouluttajaksi

23. kesäkuuta 2021
G2 Turvallisuustietoisuuskoulutuksen johtaja

MetaCompliance, maailmanlaajuinen tietoverkkoturvallisuuden tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen erikoistunut asiantuntija, on nimetty johtavaksi yritykseksi G2:n julkaisemassa Summer 2021 Grid® Report -raportissa.

G2:n neljännesvuosittain ilmestyvä Grid on luotettava alan lähde, joka asettaa tuotteet paremmuusjärjestykseen asiakastyytyväisyyspisteiden ja markkinaosuuden perusteella. Käyttäjien antamien arvostelujen perusteella organisaatiot sijoitetaan Gridissä neljään luokkaan, joista Leader-kvadrantti on ylin.

MetaCompliance on tunnustettu yhdeksi parhaista turvallisuustietoisuuskoulutusratkaisujen toimittajista G2:n varmennettujen käyttäjien korkean asiakastyytyväisyyden perusteella. Maailmanlaajuinen markkinajohtaja sai myös kategoriansa korkeimman "Quality of Support" -luokituksen ja korkeimman "Likely to Recommend" -luokituksen.

G2-alustan viimeaikaisissa arvosteluissa korostetaan MetaCompliancen palkittua eLearning-kirjastoa, laajaa alan asiantuntemusta ja kykyä automatisoida turvallisuustietoisuuden koulutuskampanjoita. G2:n arvosteluissa mainitaan usein myös helppokäyttöinen käyttöliittymä, raportointitoiminnot ja graafisesti houkutteleva käyttäjäportaali.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Olemme otettu siitä, että asiakkaamme tunnustavat edelleen sitoumuksemme tarjota maailmanluokan ratkaisu, joka auttaa vähentämään tietoverkkoriskejä henkilöstön tietoisuutta lisäävillä aloitteilla jatkuvasti kehittyvässä tietoturvamaisemassa.

G2-arvostelut ovat asiakkaille tärkeä tapa jakaa kokemuksiaan vertaistensa kanssa, ja asiakaspalaute on yksi arvokkaimmista kanavista, jonka avulla voidaan ymmärtää markkinoiden tarpeita ja tarjota parempia kokemuksia. Luokittelumme perustuu MetaCompliance-alustan edut kokeneiden asiakkaiden aitoon ääneen. Kun neljännesvuosittain järjestettävää G2 Grid® -verkkoa arvostetaan niin korkealle, on hieno saavutus, että meidät on nimetty johtavaksi tietoturvatietoisuuskoulutuksen kategoriassa."

Tähän mennessä G2 on kerännyt yli miljoona autenttista arviota ohjelmistojen käyttäjiltä, mikä auttaa tekemään parempia ostopäätöksiä. Yli kolme miljoonaa liiketoiminnan ammattilaista, ostajaa, sijoittajaa ja analyytikkoa vierailee sivustolla vertaillakseen ja valitakseen parhaat ohjelmistot ja palvelut vertaisarviointien perusteella.

Kesän 2021 Grid®-raportti turvallisuustietoisuuskoulutuksesta on nähtävissä osoitteessa

Jos haluat nähdä, mitä G2-käyttäjillä on sanottavaa MetaCompliancesta tai jättää arvostelun, käy osoitteessa