MetaCompliance nimettiin johtavaksi yritykseksi talven 2023 G2 Grid® -raportissa seitsemännellä peräkkäisellä neljänneksellä.

joulukuu 13, 2022
G2 GraafinenTalvi2023

MetaCompliance, maailmanlaajuinen tietoverkkoturvallisuuden tietoisuuden ja vaatimustenmukaisuuden asiantuntija, on nimetty johtavaksi toimijaksi Winter 2023 Grid® Report for Security Awareness Training -raportissa.

G2.com on maailman suurin ja luotetuin ohjelmistojen markkinapaikka. Yli 80 miljoonaa ihmistä käyttää G2:ta vuosittain tehdäkseen älykkäämpiä ohjelmistopäätöksiä aitojen vertaisarviointien perusteella.

MetaCompliance on jo seitsemännellä vuosineljänneksellä peräkkäin nimetty johtavaksi toimijaksi tietoturvatietoisuuskoulutuksen kategoriassa. G2-käyttäjät ovat arvioineet Leader-kategoriaan kuuluvat tuotteet korkealle ja niiden yleinen markkinaosallistuminen on huomattava.

606 arvostelun perusteella 100 % käyttäjistä antoi MetaCompliancelle 4 tai 5 tähteä, ja 93 % sanoi suosittelevansa todennäköisesti MetaCompliancen tietoturvatietoisuuskoulutusta.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi: "Olemme iloisia siitä, että meidät on nimetty Talvi 2023 G2 Grid -raportissa johtavaksi yritykseksi tietoturvatietoisuuskoulutuksen alalla. Käyttäjiemme jatkuva tunnustus korostaa sitoutumistamme kehittämään mukaansatempaavaa tietoturvakoulutusta, joka tukee asiakkaitamme tietoturvatietoisuuden kulttuurin luomisessa organisaatioonsa."

Tunnustus seuraa MetaCompliancen äskettäistä voittoa Computing Security Awards-kilpailussa. MetaCompliance voitti vuoden antiphishing-ratkaisun, vuoden tietoturvakoulutusalustan ja kyberturvallisuuden asiakaspalvelupalkinnon.

Jos haluat nähdä, mitä G2-käyttäjillä on sanottavaa MetaCompliancesta tai jättää arvostelun, käy osoitteessa.