MetaCompliance nimetty johtavaksi yritykseksi talven 2024 G2 Grid -raportissa

20. joulukuuta 2023
Kuvakaappaus 2023 12 20 100109

MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen tietoverkkoturvallisuustietoisuuden ja vaatimustenmukaisuuden alalla johtava yritys, on jälleen kerran saavuttanut johtavan aseman talven 2024 G2 Grid -raportissa tietoturvatietoisuuskoulutuksen alalla.

G2, jonka laaja, yli 60 miljoonan ohjelmiston ostajan yhteisö toimii ylivoimaisena verkkokeskuksena ohjelmistoteknologian löytämiselle, arvioinnille ja hallinnalle. MetaCompliance on jälleen kerran päässyt johtavaan kvadranttiin, mikä on osoitus G2-käyttäjien korkeista arvosanoista ja merkittävästä markkinaosuudesta.

799 arvostelun perusteella MetaCompliance Security Awareness Training on nimetty johtavaksi yritykseksi korkean asiakastyytyväisyyspistemäärän ja laajan markkina-aseman perusteella. 97 % käyttäjistä arvioi meidät 4 tai 5 tähteä, 94 % käyttäjistä uskoo, että olemme menossa oikeaan suuntaan, ja 92 % käyttäjistä sanoi, että he todennäköisesti suosittelisivat MetaCompliance Security Awareness Trainingia.

G2 Grid Report -raportti, joka asettaa maailman parhaat ohjelmistoyritykset paremmuusjärjestykseen autenttisten ja ajantasaisten tuotearvostelujen perusteella, tukee MetaCompliancen mainetta luotettavana alan toimijana.

Jos haluat tietää, mitä G2-käyttäjät sanovat MetaCompliancesta tai haluat lähettää arvostelun, klikkaa tästä.

Ota meihin yhteyttä jo tänään, niin kerromme, miten yksilöllinen tietoturvatietoisuuskoulutuksemme voi saada aikaan merkittävän käyttäytymismuutoksen ja tehdä kyberturvallisuudesta työntekijöidesi prioriteetin!