MetaCompliance nimetty innovatiivisimmaksi brittiläiseksi teknologiayritykseksi

marraskuu 3, 2017
erwan hesry WPTHZkA M4I unsplash

Lontoo 03rd November 2017 - MetaCompliance, huippuluokan eLearning-, GDPR-, toimintaperiaatteiden hallinta-, häiriönhallinta- ja phishing-ratkaisujen tarjoaja, on nimetty Corporate Vision -lehden toimesta Yhdistyneen kuningaskunnan innovatiivisimmaksi teknologiayritykseksi.

MetaCompliance on kyberturvallisuuden ja yksityisyyden suojan noudattamisen inhimillisen puolen asiantuntija, ja se vie markkinoita eteenpäin ainutlaatuisella tarjonnallaan. Sen asiakkaat luottavat siihen, että se auttaa heitä lisäämään työntekijöiden tietoisuutta näistä asioista ja osoittamaan vaatimustenmukaisuuden sääntelyviranomaisille.

Koko tuotepaketti (Advantage, MetaPhish, MetaLearning, MetaIncident ja MetaPrivacy) on isännöity pilvipalvelussa yhden hallinta-alustan (MyCompliance) alla, ja sen voi ostaa yksitellen tai koko pakettina.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Palkinto 'Innovatiivisin teknologiayritys - Yhdistynyt kuningaskunta' on tunnustus edistykselle, jota olemme yrityksenä saavuttaneet. Se vahvistaa asemaamme maailmanluokan kyberturvallisuuden, vaatimustenmukaisuuden ja tietosuojan asiantuntijana.

Analysoimme jatkuvasti markkinoita ja työskentelemme yhdessä asiantuntijoiden kanssa tarjotaksemme ratkaisuja, joita yritykset tarvitsevat pysyäkseen kyberturvallisina ja säännösten mukaisina. Tämä lähestymistapa on vakiinnuttanut asemamme innovatiivisena yksikkönä Yhdistyneessä kuningaskunnassa, ja tavoitteenamme on saada sama tunnustus maailmanlaajuisesti."

Yrityksellä on asiakkaita monista eri aloista, kuten kirjanpito, mainonta, hallitus, autoteollisuus, voittoa tavoittelemattomat yritykset, teknologia, rakentaminen, koulutus, rahoituspalvelut, terveydenhuolto, vakuutus, laki ja paljon muuta, ja yritys odottaa, että se kasvaa ensi vuonna yhä voimakkaammaksi, erityisesti GDPR:n myötä.

Päättyy

Kuvakaappauksia ja valokuvia on saatavilla pyynnöstä.
Yhteystiedot:
Paul Mullin
Vanhempi markkinointiasiantuntija
MetaCompliance
Tel: +44 (0)20 7917 9527
Tietoja MetaCompliancesta.

MetaCompliance on maailmanlaajuinen markkinajohtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyyden suojan noudattamisen alalla.

MetaCompliance-tuotevalikoimassa yhdistyvät eLearning-, phishing-, GDPR- ja käytäntöjen hallinta sekä pilvipohjainen ohjelmisto, jonka avulla voidaan helposti toteuttaa erilaisia oppimis- ja koulutustoimenpiteitä.

Lisäksi MetaCompliance käsittelee erityisiä liiketoimintahaasteita, joita syntyy yritysjohdon hallinnoinnista ja kyberuhkista, jotka kehittyvät lainsäädännön noudattamisen ja hakkerien kehittyneisyyden myötä.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta metacompliance.com. Twitter: @metacompliance