MetaCompliance ehdolla kahteen Computing Security Awards -palkintoon

elokuu 21, 2017
sagar patil 8UcNYpynFLU unsplash

Lontoo 21. elokuuta 2017 - MetaCompliance, maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyyden suojan noudattamisen alalla, on ollut ehdolla kahteen Computing Security Awards -palkintoon.

MetaCompliance sai ehdokkuuden vuoden huijauksenestoratkaisun kategoriassa MetaPhish-ratkaisullaan. Yritys on myös saanut ehdokkuuden vuoden koulutustarjoajaksi.

Nämä ehdokkuudet tunnustavat MetaCompliancen innovatiivisen lähestymistavan kyberturvallisuuteen ja sen sitoutumisen pilvipalvelun hyödyntämiseen asiakkaiden, kumppaneiden ja henkilöstön hyväksi. Computing Security Awards -kilpailun tavoitteena on antaa tunnustusta kyberturvallisuusalan parhaimmistolle aina uraauurtavista tuotteista vuoden merkittävimpiin toimittajiin.

Ilmoitus on seurausta siitä, että tuomariryhmä on arvioinut ehdokkaat alustavasti. Voittajat julkistetaan Lontoon keskustassa järjestettävässä palkintoseremoniassa torstaina 12. lokakuuta 2017.

Ehdokkaat ovat saaneet kaksi muuta ehdokkuutta Computing Cloud Excellence -palkinnoissa: vuoden pilviturvatuote ja paras pilvipalvelun kokonaiskäyttö.

Ehdokkaat ovat voittaneet runsaasti uutta liiketoimintaa monilla eri markkinoilla, kuten kirjanpidossa, mainonnassa, julkishallinnossa, autoteollisuudessa, voittoa tavoittelemattomissa yhteisöissä, teknologiassa, rakentamisessa, koulutuksessa, rahoituksessa, terveydenhuollossa, vakuutuksissa, oikeudellisissa asioissa ja muilla aloilla.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Olemme iloisia saadessamme jälleen kaksi palkintoehdokkuutta, tällä kertaa Computer Security Awards -kilpailussa. Nämä ehdokkuudet osoittavat, että meillä on luokkansa paras tuotepaketti, jonka avulla organisaatiot voivat helposti tulla tietoisiksi tietoverkoista ja noudattaa niitä saman katon alla. Koulutus on yrityksille avainasemassa tänä lisääntyneiden verkkohyökkäysten aikakautena, ja olemme iloisia saadessamme olla tässä suhteessa edelläkävijöitä."

Päättyy

Kuvakaappauksia ja valokuvia on saatavilla pyynnöstä.
Yhteystiedot:
Paul Mullin
Vanhempi markkinointiasiantuntija
MetaCompliance
Tel: +44 (0)20 7917 9527
[email protected].

Tietoja MetaCompliancesta
MetaCompliance on maailmanlaajuinen markkinajohtaja kyberturvallisuuden ja tietosuojan vaatimustenmukaisuuden alalla.
MetaCompliance-tuotevalikoimassa yhdistyvät verkko-opetus, phishing, GDPR ja käytäntöjen hallinta sekä pilvipohjaiset ohjelmistot, joiden avulla voidaan helposti toteuttaa erilaisia oppimis- ja koulutustoimenpiteitä.
Lisäksi MetaCompliance vastaa erityisiin liiketoimintahaasteisiin, joita syntyy yritysten hallinnoinnista ja kyberuhkista, kun ne kehittyvät lainsäädännön noudattamisen ja hakkerien kehittyneisyyden myötä.
Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta metacompliance.com. Twitter: @metacompliance