MetaCompliance ehdolla kahteen Tech Excellence Award -palkintoon

toukokuu 16, 2018
alexander grey 62vi3TG5EDg unsplash

MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisessä ulottuvuudessa, on ollut ehdolla kahteen Tech Excellence Award -palkintoon.

MetaCompliance sai ehdokkuudet Communication Excellence Award -palkinnon ja Managed Security Service Provider of the Year -palkinnon saajaksi.

Managed Security Service Provider of the Year -palkinto on uusi kategoria, joka on lanseerattu tunnustamaan SaaS-markkinoilla toimiva erinomainen palveluntarjoaja, joka pystyy osoittamaan liiketoiminnan kasvua ja täydellistä asiakastyytyväisyyttä.

Molemmat ehdokkuudet tunnustavat MetaCompliancen innovatiivisen lähestymistavan kyberturvallisuuteen ja sen, miten se auttaa yrityksiä ympäri maailmaa pysymään kyberturvallisina ja säännösten mukaisina.

Irlannin kansallinen Tech Excellence Awards -kilpailu on nyt kahdeksantenatoista kertaa järjestetty ja se on arvostetuin teknologia-alan saavutusten tunnustus.

Ilmoitus seuraa tuomariryhmän suorittamaa alustavaa ehdokasharkintaa, ja voittajat julkistetaan Dublinissa torstaina 24. toukokuuta 2018 järjestettävässä palkintoseremoniassa.

Ehdokkuudet ovat seurausta yrityksen erittäin menestyksekkäästä vuodesta, jonka aikana se on saanut merkittäviä uusia asiakkaita monilta eri markkinoilta, kuten terveydenhuolto, julkishallinto, kirjanpito, mainonta, autoteollisuus, voittoa tavoittelematon toiminta, teknologia, rakentaminen, koulutus, rahoitus, vakuutus, lakiasiat ja monet muut.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Olemme iloisia saadessamme kaksi palkintoehdokkuutta Tech Excellence Awards 2018 -kilpailussa. Ehdokkuudet kuvastavat jatkuvaa sitoutumistamme auttamaan organisaatioita pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa, turvaamaan digitaalista omaisuuttaan ja auttamaan maineensa ja brändinsä suojaamisessa.

Ongelma, johon ohjelmistomme puuttuu, on se, että vain 38 prosenttia maailmanlaajuisista organisaatioista väittää olevansa valmistautunut käsittelemään kehittynyttä verkkohyökkäystä. Verkkohyökkäykset ovat nyt suurempi ja monimutkaisempi uhka yrityksille kuin muutama vuosi sitten.

Tuotteemme vastaavat suoraan tietoverkkouhkien ja yritysjohtamisen aiheuttamiin erityishaasteisiin ja helpottavat käyttäjien osallistumista tietoturvaan ja vaatimustenmukaisuuteen."

Päättyy

Lisätietoja saa Geraldine Strawbridgeltä numerosta 02871 160570.

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Huippuluokan alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuuden noudattamiseen liittyviä ominaisuuksia, joihin kuuluvat käytäntöjen hallinta, verkko-oppiminen, simuloitu tietojenkalastelusovellus, vaaratilanteiden hallinta ja yksityisyydensuojan hallinta, ja jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys, houkutteleva käyttäjäkokemus ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance