MetaCompliance ehdolla kahteen UTV Business Eye Awards -palkintoon

marraskuu 14, 2017
zoritsa valova 0ZYurfiTwoM unsplash

Derry 14. marraskuuta 2017 - MetaCompliance, johtava henkilöstön tietoisuuden, toimintaperiaatteiden hallinnan ja riskienhallinnan tarjoaja yksityisyyden, kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden aloilla, on ollut ehdolla kahteen UTV Business Eye Awards -palkintoon.

Nämä ehdokkuudet tunnustavat MetaCompliancen luovan osaamisen koko kirjon, mukaan lukien innovatiivinen lähestymistapa verkko-opetukseen, sekä kovan työn ja sitoutumisen maailmanluokan yrityksen rakentamiseen Pohjois-Irlannin sydämeen.

MetaCompliance on saanut tunnustusta vuoden nopeakasvuisen yrityksen ja vuoden innovatiivisimman yrityksen kategorioissa.

Vuosittaiset UTV Business Eye Awards -palkinnot ovat Pohjois-Irlannin tärkeimmät yrityspalkinnot. Yhdestoista peräkkäinen tapahtuma järjestetään torstaina 7. joulukuuta 2017 Belfast Waterfront Hallissa, joka on yksi maan ikonisimmista tapahtumapaikoista.

Ilmoitus on seurausta siitä, että tuomariryhmä on arvioinut ehdokkaat alustavasti.

Yritys on saanut ehdokkuutensa huikean vuoden jälkeen, jolloin se on saanut uusia merkittäviä asiakkaita monilta eri markkinoilta, kuten kirjanpidosta, mainonnasta, julkishallinnosta, autoteollisuudesta, voittoa tavoittelemattomista yhteisöistä, teknologiasta, rakentamisesta, koulutuksesta, rahoituksesta, terveydenhuollosta, vakuutuksista, oikeudellisista asioista ja monista muista aloista.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Olemme ylpeitä siitä, että olemme ehdolla kahteen arvostettuun UTV Business Eye Awards -palkintoon. Toimintamme on laajentunut maailmanlaajuisesti, mutta erityisesti Pohjois-Irlannissa, jossa olemme kaksinkertaistaneet henkilöstömme määrän. Viime vuosien aikana olemme omaksuneet pilvipalvelustrategian, joka on tasoittanut tietä merkittäväksi SaaS-palveluntarjoajaksi (Software as a Service). Nämä ehdokkuudet heijastavat sitä innovaatiotasoa, johon olemme pyrkineet yrityksenä, joka on kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden eturintamassa."

UTV:n ehdokkuudet tulivat juuri sen jälkeen, kun ilmoitettiin, että Corporate Vision -lehti on nimittänyt yhtiön "innovatiivisimmaksi brittiläiseksi teknologiayritykseksi".

Päättyy

Kuvakaappauksia ja valokuvia on saatavilla pyynnöstä.
Yhteystiedot:
Paul Mullin
Vanhempi markkinointiasiantuntija
MetaCompliance
Tel: +44 (0)20 7917 9527
[email protected].

Tietoja MetaCompliancesta

MetaCompliance on johtava tietoisuuden, toimintatapojen hallinnan ja riskienhallinnan tarjoaja yksityisyyden, kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden aloilla.

MetaCompliance-tuotevalikoimassa yhdistyvät eLearning-, phishing-, GDPR- ja käytäntöjen hallinta sekä pilvipohjainen ohjelmisto, jonka avulla voidaan helposti toteuttaa erilaisia oppimis- ja koulutustoimenpiteitä.

Lisäksi MetaCompliance käsittelee erityisiä liiketoimintahaasteita, joita syntyy yritysten hallinnoinnista ja kyberuhkista, jotka kehittyvät compliance-lainsäädännön ja hakkerien kehittyneisyyden myötä.
Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta metacompliance.com. Twitter: @metacompliance