MetaCompliance julkaisee lopullisen pelikirjan kyberturvallisuuskulttuurin muuttamiseksi.

kesäkuu 4, 2020

Maailmanlaajuinen kyberturvallisuuden asiantuntija MetaCompliance on ilmoittanut julkaisevansa uuden kirjan nimeltä Cyber Security Awareness For Dummies.

Koska tietoverkkorikollisuus on järjestäytyneempää ja kehittyneempää kuin koskaan aiemmin, kirjan tavoitteena on toimia korvaamattomana apuvälineenä, jonka avulla voidaan toteuttaa käyttäytymismuutoksia ja luoda tietoverkkotietoisuuden kulttuuri organisaatioihin.

Viimeaikaisten tutkimusten mukaan tietoverkkorikollisuuden vuotuiset kokonaiskustannukset yritykselle ovat nousseet vuoden 2017 11,7 miljoonasta dollarista ennätyksellisen korkeaan 13 miljoonaan dollariin. On myös hyvin dokumentoitu, että työntekijöiden huolimattomuus on ollut vastuussa joistakin historian pahimmista tietoverkkomurroista.

On arvioitu, että lähes 90 prosenttia kaikista verkkohyökkäyksistä johtuu inhimillisistä virheistä. Tällaiset tilastot korostavat organisaatioiden nykyään kohtaamien tietoturvauhkien yleisyyttä ja tarvetta varmistaa tietoisuus kyberturvallisuudesta kaikilla tasoilla.

MetaCompliancen toimitusjohtajan Robert O'Brienin kirjoittama ja yhteistyössä Wileyn kanssa julkaistu Cyber Security Awareness For Dummies tarjoaa organisaatioille parhaita käytäntöjä tietoisuuden lisäämiseksi tietoverkkoturvallisuusohjelmasta.

Robert O'Brien, palkittu kyberturvallisuuden asiantuntija ja Cyber Security Awareness For Dummies -julkaisun kirjoittaja, sanoi: "Olemme huomanneet merkittävän muutoksen kyberturvallisuusympäristössä viime vuosina. Kaikenkokoisista organisaatioista ja toimialoista on tullut potentiaalisia verkkorikollisten kohteita, ja uusia uhkia syntyy jatkuvasti. On ratkaisevan tärkeää, että henkilöstö on tietoinen näistä kyberuhkista.

Viimeisten 12 vuoden aikana MetaCompliance on hankkinut runsaasti kokemusta auttaessaan asiakkaitamme kehittämään ja toteuttamaan toimivia henkilöstön kyberturvallisuusohjelmia. Organisaatiot tunnustavat tarpeen toteuttaa tietoverkkotietoisuussuunnitelma, mutta voi olla vaikeaa tietää, mistä aloittaa. Tiesimme, että oli todellinen tarve luoda lopullinen toimintakirja kyberturvallisuuskulttuurin muuttamiseksi.

Cyber Security Awareness For Dummies pyrkii tukemaan organisaatioita, jotta ne todella muuttaisivat tietoturvakäyttäytymistä, loisivat tietoisuuteen perustuvan kulttuurin ja valistaisivat työntekijöitä tärkeästä roolista organisaation suojaamisessa."

Julkaistu tunnetulla "... for Dummies" -tyylillä, muoto on juuri sellainen kuin Dummies-oppaalta voi odottaa, ja siinä on vaiheittaisia ohjeita, vinkkejä ja neuvoja, jotka kaikki on laadittu Wileyn ohjeiden mukaisesti, jotka ovat auttaneet tekemään tästä muodosta niin menestyksekkään.

Dummies-opas on korvaamaton niille, jotka vastaavat kyberturvallisuusohjelmien toteuttamisesta, mutta se auttaa myös tarjoamaan työntekijöille tietoa heidän roolistaan riskien vähentämisessä ja auttaa varmistamaan arvokkaan sitoutumisen organisaatioissa.

Voit ladata ilmaisen version Cyber Security Awareness For Dummies -kirjasta osoitteesta https://go.metacompliance.com/cyber-security-awareness-dummies/download.

METACOMPLIANCESTA

MetaCompliance on johtava kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden asiantuntija, joka auttaa yrityksiä pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa, turvaamaan digitaalisen omaisuutensa ja suojaamaan maineensa ja brändinsä.

MetaCompliance on kehittänyt yli 12 vuoden kokemuksella maailman johtavan SaaS-alustan, joka tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun käyttäjien sitouttamiseen, kyberuhkien torjuntaan ja sääntelyviranomaisten raportointiin.