MetaCompliance luo 70 uutta työpaikkaa Derryn laajennuksessa

30. syyskuuta 2019
cytonn valokuvaus n95VMLxqM2I unsplash

Johtava kyberturvallisuusyritys MetaCompliance luo yli 70 uutta työpaikkaa osana 4,5 miljoonan punnan maailmanlaajuista laajentumissuunnitelmaa.

Yritys on kehittänyt ohjelmistoja ja koulutusta kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden markkinoille vuodesta 2005 lähtien, ja se kasvaa nopeasti tuotteidensa maailmanlaajuisen kysynnän kasvaessa.

Yritys rekrytoi työntekijöitä kaikille aloille, kuten ohjelmistokehitykseen, ohjelmistotestaukseen, myyntiin, markkinointiin, henkilöstöhallintoon, tukeen, suunnitteluun ja liikegrafiikkaan, tukeakseen jatkuvaa kasvuaan uusille markkinoille. 70 uutta työpaikkaa auttavat kehittämään kyberturvallisuuden oppimismarkkinoita pilvipohjaisten ratkaisujen avulla.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Tavoitteenamme on olla kansainvälisesti tunnustettu asiantuntija-alallamme. Kyberturvallisuustuotteiden ja -palveluiden kysyntä on kasvanut nopeasti maailmanlaajuisesti erityisesti GDPR:n käyttöönoton jälkeen.

"Invest NI:n tuki on ollut olennaisen tärkeää, jotta olemme voineet jatkaa kasvuamme kysyntää vastaavaksi. Invest Invest on auttanut tiimimme kasvattamisessa ja tukenut pilvipohjaisten ohjelmistoratkaisujemme sekä tiimimme lahjakkuuden ja taitojen kehittämistä. Näin varmistamme, että meillä on parhaat edellytykset edetä Euroopan ja Yhdysvaltojen markkinoilla."

Invest Northern Ireland on tarjonnut 695 000 puntaa tukea uusien työpaikkojen luomiseen ja markkinoiden kehittämiseen.

Invest NI:n monialajohtaja John Hood totesi: "MetaCompliance on jo vahvasti vakiintunut yritys kyberturvallisuuden alalla. Näiden työpaikkojen luominen perustuu sen aiempaan menestykseen ja auttaa yritystä laajentamaan läsnäoloaan Luoteis-Euroopassa, kyberturvallisuusmarkkinoilla ja uusilla markkinoilla.

"Olemme työskennelleet MetaCompliancen kanssa useita vuosia ja auttaneet sitä saavuttamaan täyden liiketoimintapotentiaalinsa, ja olen iloinen nähdessäni yrityksen jatkavan laajentumistaan ja menestymistään. 70 uuden työpaikan luominen tuo vuosittain 1,9 miljoonaa puntaa lisää palkkaa paikalliseen talouteen. Toivotan yritykselle menestystä sen uudessa viennin kehittämistoiminnassa."

Invest NI on aiemmin tukenut MetaCompliancea työpaikkojen luomiseen liittyvillä investoinneilla vuonna 2017, johtamis- ja digitaalikoulutuksella työntekijöiden kehittämiseksi sekä T&K-tuella sen innovatiivisille Voyager- ja MyCompliance Cloud -pilvikäyttäjätietoisuusratkaisuille. Yritys saa parhaillaan tukea myös Invest NI:n Skills Growth Programme -ohjelmasta.

Lisätietoja kaikista uusimmista avoimista työpaikoista saat osoitteesta https://www.metacompliance.com/careers/.