MetaCompliance voitti parhaan kyberturvallisuuden eLearning-ratkaisujen tarjoajan palkinnon.

26. helmikuuta 2021
Corporate Excellence 2021 -palkintojen logo

Maailmanlaajuinen kyberturvallisuuden asiantuntija MetaCompliance on voittanut parhaan kyberturvallisuuden eLearning-ratkaisujen tarjoajan palkinnon vuoden 2021 Corporate Excellence Awards -kilpailussa.

Nyt viidettä kertaa järjestettävä Corporate Excellence Awards -kilpailu antaa tunnustusta yrityksille, jotka ovat tehneet enemmän kuin tarpeeksi saavuttaakseen huippuosaamista omalla alallaan, pysyäkseen innovatiivisina ja tarjotakseen asiakkaille erinomaisia tuotteita ja palveluja useilla keskeisillä toimialoilla eri puolilla liiketoimintaa.

MetaCompliancella on yli 12 vuoden kokemus hallinto-, riski- ja vaatimustenmukaisuuden (GRC) markkinoilta, ja se on muuttanut henkilöstön tapaa osallistua kyberturvallisuuskoulutukseen.

MetaLearning poikkeaa valmiiksi paketoidusta kyberturvallisuuden verkko-opetuksesta ja antaa organisaatioille mahdollisuuden luoda räätälöityä koulutusta laajasta kirjastosta, joka sisältää lyhyitä verkko-opintojaksoja, jotka voidaan räätälöidä niiden erityistarpeisiin. Kursseja on helppo luoda, ja ne voidaan personoida ja brändätä, jotta sisällöstä tulee henkilöstölle merkityksellisempää.

Varmistaakseen, että asiakkaat saavat yhtenäistä ja johdonmukaista koulutusta riippumatta siitä, missä päin maailmaa he ovat, yritys on kääntänyt eLearning-sisällön yli 40 eri kielelle.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi palkintovoittoa: "Olemme innoissamme voittaessamme parhaan kyberturvallisuuden eLearning-ratkaisujen tarjoajan palkinnon vuoden 2021 Corporate Excellence Awards -kilpailussa.

Palkinto on osoitus jatkuvasta sitoutumisestamme tarjota asiakkaillemme markkinoiden laadukkainta ja innovatiivisinta eLearning-opetusta.

Ymmärrämme, että koulutuksen on oltava tehtäväkohtaista, räätälöityä ja hauskaa, ja sen on vastattava henkilöstön päivittäisiin haasteisiin. Työntekijöille on tarjottava helposti omaksuttavaa ja heidän tehtäviinsä liittyvää sisältöä, mikä on ratkaiseva askel heidän käyttäytymisensä muuttamisessa.

Jos työntekijät sitoutuvat verkko-opetukseen, he ymmärtävät lopulta paremmin, mitä heiltä vaaditaan ja mikä on heidän roolinsa merkitys organisaation kokonaisturvallisuuden kannalta."

Yrityksen sisäinen suunnittelutiimi päivittää säännöllisesti yrityksen laajaa eLearning-sisällön kirjastoa vastaamaan kehittyviä uhkia ja varmistamaan, että asiakkaat saavat ajantasaisinta sisältöä.

Palkintovoitto on seurausta äskettäisestä ilmoituksesta, jonka mukaan MetaCompliance ryhtyy kumppaniksi pääomasijoitusyhtiö Tenzingin kanssa nopeuttaakseen organisaation kasvua maailmanlaajuisesti ja edistääkseen tuoteinnovaatioita.

- ENDS -