MetaCompliance utsedd till ledare i G2 Grid Report våren 2023 för åttonde kvartalet i rad

4 april 2023
G2-grafik

MetaCompliance har gjort det igen! Vi är glada att kunna meddela att vi för åttonde kvartalet i rad har utsetts till ledare i G2 Grid® Report för utbildning i säkerhetsmedvetenhet i vår rapport från våren 2023. Detta erkännande är ett bevis på vårt engagemang för att tillhandahålla förstklassig utbildning för medvetenhet om cybersäkerhet och efterlevnad som överträffar våra kunders förväntningar.

"Det är en ära för vårt team att återigen bli utnämnda till ledare i G2 Grid-rapporten för utbildning i säkerhetsmedvetenhet våren 2023", säger Robbie O'Brien, vd för MetaCompliance. "På MetaCompliance är vi fortsatt engagerade i att tillhandahålla engagerande och effektivt utbildningsinnehåll för medvetenhet om cybersäkerhet och efterlevnad som gör det möjligt för våra kunder att etablera en kultur av säkerhetsmedvetenhet. Detta erkännande är ett bevis på vårt teams hårda arbete och engagemang, och vi är tacksamma mot våra kunder för deras fortsatta stöd och feedback."

Vårt personliga tillvägagångssätt för utbildning i säkerhetsmedvetenhet, inklusive eLearning-bibliotek, simulerad nätfiske, programvara för policyhantering, programvara för incidenthantering och rapportering av regleringar, har hjälpt tusentals företag att skapa en kultur av säkerhetsmedvetenhet. Vår SaaS-plattform erbjuder utbildningsinnehåll av högsta kvalitet på marknaden, som är engagerande, regelbundet uppdaterat och lätt att använda.

MetaCompliance har fått 100 % betyg på 4 eller 5 stjärnor från användare baserat på över 720 recensioner, och 92 % av användarna sa att de sannolikt skulle rekommendera vår utbildning i säkerhetsmedvetenhet. Vår exceptionella service återspeglas i vårt 96-procentiga betyg på supportkvaliteten från G2:s recensenter, vilket understryker vårt engagemang för våra kunders framgång.

MetaCompliance är ledande inom utbildning för medvetenhet om cybersäkerhet och efterlevnad och fortsätter att förnya och tillhandahålla branschledande lösningar för företag av alla storlekar. Gör som tusentals företag som litar på att MetaCompliance tillhandahåller enastående utbildning för medvetenhet om cybersäkerhet och efterlevnad.

Kontakta oss idag för att få veta mer om vår personliga strategi för att skapa en kultur av säkerhetsmedvetenhet.