MetaCompliance udpeget som leder i G2 Grid-rapporten fra foråret 2023 for ottende kvartal i træk

4. april 2023
G2-grafik

MetaCompliance har gjort det igen! Vi er glade for at kunne meddele, at vi for ottende kvartal i træk er blevet udnævnt til en Leader i G2 Grid® Report for Security Awareness Training i foråret 2023. Denne anerkendelse er et bevis på vores engagement i at levere førsteklasses cybersikkerhedsbevidstheds- og compliance-træning, der overgår vores kunders forventninger.

"Vores team er beæret over endnu en gang at blive udnævnt til Leader i G2 Grid-rapporten fra foråret 2023 inden for træning i sikkerhedsbevidsthed, Robbie O'Brien, CEO for MetaCompliance. "Hos MetaCompliance er vi fortsat forpligtet til at levere engagerende og effektivt indhold til cybersikkerhedsbevidsthed og compliance-træning, der gør det muligt for vores kunder at etablere en kultur med sikkerhedsbevidsthed. Denne anerkendelse er et bevis på vores teams hårde arbejde og dedikation, og vi er taknemmelige over for vores kunder for deres fortsatte støtte og feedback."

Vores personlige tilgang til træning i sikkerhedsbevidsthed, herunder eLearning-biblioteker, simuleret phishing, software til politikstyring, software til hændelseshåndtering og rapportering af lovkrav, har hjulpet med at etablere en kultur med sikkerhedsbevidsthed for tusindvis af virksomheder. Vores SaaS-platform tilbyder træningsindhold af højeste kvalitet på markedet, som er engagerende, regelmæssigt opdateret og let at bruge.

MetaCompliance har modtaget 100 % af brugernes bedømmelse på 4 eller 5 stjerner baseret på over 720 anmeldelser, og 92 % af brugerne sagde, at de sandsynligvis ville anbefale vores træning i sikkerhedsbevidsthed. Vores enestående service afspejles i vores 96 % vurdering af supportkvaliteten af G2-anmeldere, hvilket understreger vores engagement i vores kunders succes.

MetaCompliance er førende inden for uddannelse i cybersikkerhedsbevidsthed og compliance-træning og fortsætter med at innovere og levere brancheførende løsninger til virksomheder af alle størrelser. Slut dig til de tusindvis af virksomheder, der stoler på MetaCompliance til at levere fremragende uddannelse i cybersikkerhedsbevidsthed og overholdelse af reglerne.

Kontakt os i dag for at få mere at vide om vores personlige tilgang til etablering af en kultur med sikkerhedsbevidsthed.