Graduate Recruitment Fair - City Hotel, Londonderry/Derry 1. joulukuuta 2017

marraskuu 23, 2017
metsästäjien kilpailu MYbhN8KaaEc unsplash

MetaCompliance on Yhdistyneen kuningaskunnan ja Irlannin ahkerin, nopeimmin kasvava ja innovatiivisin teknologiayritys. Palkitut kyberturvallisuus- ja compliance-ohjelmistomme sekä eLearning-ohjelmistomme auttavat organisaatioita pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa ja suojaamaan samalla yrityksen tietovarantoja. Olemme kiinnostuneita tapaamaan SINUT Graduate Recruitment Fair -messuillamme.

Missä tutkintotason rekrytointimessut järjestetään?

Tule perjantaina 1. joulukuuta klo 9-17 City Hotel Derry/Londonderryyn. Toivomme erityisesti teknisen alan tutkinnon suorittaneita henkilöitä, jotka voisivat liittyä tiimiimme operatiivisen toiminnan (tekninen asiakastuki), ohjelmistokehityksen ja ohjelmistotestauksen aloilla.

Ehkä olet vähemmän tekninen, mutta sinulla on hyvä itseluottamus ja ihmissuhdetaidot, ja olisit kiinnostunut liittymään myynti-, talous- ja markkinointitiimiimme.

Invest NI:n merkittävien investointien ja tuen ansiosta rekrytoimme jatkuvasti uusia työntekijöitä, joten jos et voi sitoutua tähän tehtävään nyt, lähetä rohkeasti CV:si heti valmistuttuasi.

Mitä MetaCompliance-tutkinnon suorittaneiden rekrytointimessuilla tapahtuu?

Haluaisimme tavata sinut, ymmärtää kiinnostuksen kohteesi ja vastaanottaa ansioluettelosi. Emme tee haastatteluita tänä päivänä, vaan tämän tapahtuman tarkoituksena on toivottaa sinut tervetulleeksi, ei pelotella sinua.

Haluatko kysyä meiltä kysymyksiä kasvustamme? Miten tämä voi auttaa sinua urallasi? Olemme valmiina auttamaan. Ehkä sinulla on jo jonkin verran työkokemusta, olet aloittanut tehtävässä muualla, mutta se ei tunnu sopivan sinulle tarpeeksi hyvin. Ota yhteyttä.

Haluatko ymmärtää, MITEN autamme yrityksiä ja saada selkeän käsityksen tuotteistamme ennen haastattelua? Nyt on tilaisuutesi!

**MUISTA, ETTÄ PALKKAAMME TYÖNTEKIJÖITÄ KAIKILLE OSASTOILLE**

Ota ansioluettelosi mukaan, jotta voimme varmistaa, että se tavoittaa oikeat ihmiset oikealla osastolla, ja jos olet kiinnostunut tekemään hieman enemmän tutkimusta, tutustu blogiimme '10 syytä, miksi rakastaisit työskentelyä MetaCompliance-yrityksessä' täällä.

Ne, jotka eivät voi osallistua perjantaina 1. joulukuuta, voivat lähettää ansioluettelonsa osoitteeseen [email protected] milloin tahansa. Muistakaa vain mainita haluamanne osasto(t), jotta voimme ohjata hakemuksen oikealle tiimille.

Odotamme innolla tapaamistamme pian!