MetaCompliance jatkaa Euroopan laajenemista MOCHin oston myötä

kesäkuu 21, 2022
MicrosoftTeams kuva 191 002

MetaCompliance, tietoturvatietoisuuden ja vaatimustenmukaisuuden koulutuksen maailmanlaajuinen markkinajohtaja, on ilmoittanut ostavansa MOCH:n, joka on erikoistunut kyberturvallisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen erikoistuneen palveluntarjoajan, jonka pääkonttori sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Yritysosto tukee MetaCompliancen jatkuvaa kasvua sen Euroopan ydinmarkkinoilla.

Investoinnin ansiosta MetaCompliance voi myös tarjota lisätukea eurooppalaisille asiakkailleen auttamalla heitä kouluttamaan henkilökuntaansa valppaammaksi yhä haastavammassa kyberturvallisuuden uhkakuvassa.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "MOCHin osto on tärkeä askel MetaCompliancen laajentumisessa, ja se lisää merkittävästi kapasiteettia ja valmiuksia toimintaamme Euroopassa. Se kuvastaa myös yhteistä sitoumustamme tarjota asiakkaillemme maailmanluokan ratkaisu, joka auttaa vähentämään digitaalisia riskejä henkilöstön tietoisuutta lisäävillä aloitteilla. Yhdessä olemme innoissamme voidessamme yhdistää laajan toimialan asiantuntemuksemme, kokemuksemme ja yhteisen intohimomme tarjotaksemme oppimisratkaisuja, jotka sitouttavat loppukäyttäjät, muuttavat käyttäytymistä ja vähentävät ihmisten tekemiä virheitä."

Vuonna 1999 perustettu MOCH on kerännyt yli 20 vuoden kokemuksen alalta ja tukenut yli 1300 EdTech-hanketta maailmanlaajuisesti. EdTech-palveluntarjoajan perustivat Morten Ørsted ja Christian Ravn. MOCH pyrkii luomaan parhaita digitaalisia oppimiskokemuksia kehittämällä älykästä tietoisuustaitokoulutusta ja teknologiapohjaista koulutusta.

Vuodesta 2005 lähtien MetaCompliance on auttanut asiakkaitaan pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa, suojaamaan digitaalista omaisuuttaan ja välttämään mainehaittoja. Sen palkittua teknologiaa ja koulutussisältöä käyttävät sekä julkisen että yksityisen sektorin organisaatiot, jotta ne voivat lisätä henkilöstön valppautta tietoturvauhkien suhteen ja osoittaa, että ne noudattavat säännöksiä.

MOCHin perustajat Morten Ørsted ja Christian Ravn sanoivat: "Tämä on meille erittäin jännittävä siirto liittyä MetaCompliancen kaltaiseen merkittävään kansainväliseen toimijaan. MetaCompliancen kanssa olemme löytäneet oikean kumppanin, joka vastaa ydinarvojamme ja auttaa meitä toteuttamaan kunnianhimoisen visiomme EdTechin tulevaisuudesta."

Huomautuksia toimittajalle

• MOCHin hankinta on toteutettu yhdessä pääomasijoitusyhtiö Tenzingin kanssa.
  • Tenzing ilmoitti kumppanuudestaan ja investoinnistaan MetaComplianceen tammikuussa 2021.
  • MetaCompliancea neuvoi kaupassa David McCloy Beltrae Partners Ltd:stä.
  • MOCH on MetaCompliancen ensimmäinen yritysosto.
  • Kaupan taloudellisia ehtoja ei ole julkistettu.
  • MetaCompliancella on alueelliset pääkonttorit Lontoossa, Dublinissa, Portossa ja Atlantassa sekä aluetoimisto Birminghamissa ja tuki- ja kehityskeskus Derryssä/Londonderryssä.

Tietoja MetaCompliancesta

MetaCompliance on johtava kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden asiantuntija. Vuodesta 2005 lähtien MetaCompliance on auttanut organisaatioita pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa, turvaamaan digitaalisen omaisuutensa ja suojaamaan yrityksensä mainetta.

MetaCompliancen palkittu tietoturvatietoisuuskoulutus- ja vaatimustenmukaisuusratkaisu auttaa sitouttamaan käyttäjiä, suojautumaan verkkouhkia vastaan ja toimittamaan raportointia sääntelyviranomaisille.

www.metacompliance.com

Tietoja MOCHista

MOCH on pitkälle erikoistunut EdTech-yritys, joka kehittää ja myy SaaS-vaatimustenmukaisuusratkaisuja yksityisille ja julkisille yrityksille. MOCH tarjoaa itse kehittämäänsä alustaa, joka on ISAE3000-sertifioitu ja riippumaton kolmansien osapuolten oikeuksista (IPR). Alusta mahdollistaa standardoitujen tilauspohjaisten ratkaisujen myynnin compliance-alan aloille, kuten tietosuojaan, kyber- ja tietoturvaan sekä kilpailulainsäädäntöön. Sekä julkiset että yksityiset asiakkaat kysyvät MOCHin tuotevalikoimaa, ja se on valmis myytäväksi koko Euroopan markkinoilla.

www.moch360.com

Yhteystiedot tiedotusvälineille