MetaCompliance pilvipohjainen kybertuote ehdolla vuoden 2016 Cyber Security Awards -palkinnon saajaksi

kesäkuu 6, 2016
pablo heimplatz ZODcBkEohk8 unsplash

Toukokuussa 2016 Metacompliance ilmoitti, että se on valittu vuoden 2016 Cyber Security Awards -kilpailussa ehdolle "Vuoden innovatiivinen tuote - pilvipohjainen". Tämä on seurausta ennätyksellisestä kasvuvuodesta, alan laajuisesta tunnustuksesta ja heidän käytäntöjen hallinnan, kyber-verkkokoulutuksen ja phishing-ratkaisujensa laajentamisesta uusille vertikaalisille markkinoille ja alueille Yhdistyneessä kuningaskunnassa, EMEA-alueella ja Pohjois-Amerikassa.

Cyber Security Awards -palkinnoilla tunnustetaan ja palkitaan organisaatioita ja henkilöitä, jotka pyrkivät tarjoamaan innovatiivisia teknologiaratkaisuja, joilla pyritään suojautumaan alati kasvavilta tietoturvauhkilta.

Metacompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi ilmoitusta seuraavasti: "Olemme tyytyväisiä, että meidät on valittu vuoden 2016 Cyber Security Awards -kilpailussa ehdolle "Vuoden innovatiivinen tuote - pilvipohjainen". Metacompliancessa pyrimme innovoimaan tiiviisti sekä asiakkaidemme että laajemmin alan toimijoiden kanssa varmistaaksemme, että käyttäjien tietoisuutta lisäävät ja koulutusteknologiamme vastaavat kasvavien tietoturvauhkien kanssa kamppailevien organisaatioiden liiketoiminta- ja turvallisuustarpeisiin."

"Metacompliance on auttanut organisaatioita henkilöstön tietoisuudessa kyberturvallisuudesta jo yli kymmenen vuoden ajan, ja olemme huomanneet, että tarvitaan yksi järjestelmä, jolla hallitaan organisaation inhimillisestä tekijästä johtuvan riskin keskeisiä näkökohtia. Pilvipohjainen Voyager-tuotteemme on ensimmäinen laatuaan, jossa yhdistyvät kaikki tarvittavat keskeiset toiminnot toimintalinjoista vaaratilanteiden hallintaan. Ehdokkuus tähän palkintoon on uusi osoitus investoinneista ja lähestymistavasta, jonka olemme omaksuneet käyttäjien tietoisuuden integroituun hallintaan."

Palkintoseremonia järjestetään 23. kesäkuuta 2016 The Chelsea Harbour Hotelissa, Harbour Hotelissa, Lontoossa.
Lisätietoja Metacompliancesta antaa Karen McNaught - markkinointi ja viestintä: Tel: +44 (0) 2871 359777 Sähköposti: [email protected].