MetaCompliance lanseeraa uuden innovatiivisen pilvituotteen, joka sitouttaa henkilöstöä käytäntöjen hallintaan ja eLearningiin.

kesäkuu 7, 2018
vihreä kameleontti s9CC2SKySJM Unsplash

MetaCompliance, maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden inhimillisessä ulottuvuudessa, on tehostanut käytäntöjen hallintaa ja verkko-opetusta lanseeraamalla uuden tuotteensa, MetaEngagen.

MetaEngage on uusi pilvipohjainen SaaS-ratkaisu, joka edustaa merkittävää kehitystä henkilöstön sitouttamiseen liittyvässä ajattelussa. Sen avulla organisaatiot voivat ainutlaatuisen teknologiansa avulla saavuttaa ja osoittaa 100-prosenttisen vaatimustenmukaisuuden ja käyttäjien tietoisuuden tärkeimmistä toimintalinjoista ja koulutuksista.

MyCompliance-pilvialustalla isännöity MetaEngage ratkaisee vaatimustenmukaisuuden osoittamiseen liittyvän keskeisen liiketoimintaongelman, sillä sen avulla organisaatiot voivat hallita käyttäjien hyväksyntää ja käytäntöjen ymmärtämistä mahdollisimman vähällä ajalla ja vaivalla.

Perinteiset paikalliset tuotteet edellyttävät, että sisäiset IT-osastot hankkivat palvelinlaitteita ja sovellustietokantaohjelmistoja sisäisistä tietokonehuoneista. MetaEngage antaa kuitenkin tietoturva-, tietosuoja- ja compliance-vastaaville mahdollisuuden ottaa teknologia käyttöön itse, mikä puolestaan johtaa koulutukseen ja toimintaperiaatteiden noudattamiseen liittyvien velvoitteiden täyttämiseen sitoutuneen henkilöstön määrän dramaattiseen kasvuun.

MetaEngage tarjoaa kohdennettua, asiaankuuluvaa compliance-sisältöä esimerkiksi GDPR:n, eLearningin, Phishingin, Incident Managementin ja Policy Managementin aiheista. Se esitetään vuorovaikutteisessa ja mukaansatempaavassa muodossa, jolla varmistetaan toimintatapojen, keskeisten viestien, loppukäyttäjien tietokilpailujen, verkko-opetuksen, kyselyjen ja arviointien tehokas toimittaminen.

Se tarjoaa innovatiivisen lähestymistavan työntekijöiden osallistumiseen sääntöjen noudattamiseen, ja tuotteen joustavuus ja yksinkertaisuus takaavat käyttäjien osallistumisen. Henkilöstö pääsee osallistumaan sääntöjen noudattamiseen ja voi käyttää teknologiaa milloin tahansa, missä tahansa ja millä tahansa laitteella.

Ohjelmistolla on useita etuja ja ominaisuuksia, joiden avulla organisaatiot voivat tehostaa vaatimustenmukaisuusmenettelyjään. Sisältö voidaan kohdentaa tietyille käyttäjille työtehtävien, osaston tai liiketoimintayksikön perusteella, ja työkiireiden mukaan voidaan käyttää torkku- ja jatkotoimintoa, jotta henkilökunta voi suorittaa koulutuksen joustavasti sopivana ajankohtana.

MetaEngage tarjoaa toiminnallisuuden, joka automatisoi käyttäjien tietoisuuden mittaamisen jatkuvasti. Se antaa tarkan selvityksen vaatimustenmukaisuuden tietoisuustasosta, ja yksityiskohtaisten hallintaraporttien avulla organisaatiot pystyvät määrittämään ne keskeiset alueet, jotka aiheuttavat suurimmat riskit tietoturvalle.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi uutta tuotetta: "Asiakkaamme ovat jo jonkin aikaa pyytäneet meiltä pilvipohjaista versiota suositusta hallinto- ja henkilöstökoulutusviestintäohjelmistostamme.

Uusi pilvipohjainen MetaEngage-tuotteemme on tulosta yli vuosikymmenen kokemuksesta tällä henkilöstön koulutuksen ja toimintaperiaatteiden hallinnan alalla. Ratkaisumme säilyttää käyttäjien työpöydillä olevat ainutlaatuiset kehotukset, mutta ei vaadi asiakkaalta sisäisten tietokantojen ja infrastruktuurin rakentamista järjestelmän tukemiseksi.

MetaEngage perustuu compliance- ja eLearning-osaamiseemme, ja se on skaalattu toimittamaan miljoonia viestejä loppukäyttäjille ympäri maailmaa. Se on paras lähestymistapa nykyaikaisiin organisaatioihin kohdistuviin yhä kasvaviin vaatimustenmukaisuuden ja kyberturvallisuuden vaatimuksiin."

MetaCompliance on huippuluokan pilvipalvelualustansa avulla tarjonnut asiakkaille yhden luukun hallintaratkaisun tietoisuutta ja vaatimustenmukaisuutta varten. Täysin integroitu vaatimustenmukaisuuden hallintavalikoima sisältää käytäntöjen hallinnan lisäksi eLearning-, simuloidun phishing-, häiriöiden hallinta- ja yksityisyydenhallintaominaisuudet. Kaikki nämä voidaan ostaa modulaarisesti tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

- ENDS -

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan MetaCompliancen kanssa pidettävään tiedotustilaisuuteen, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570.

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu MetaCompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyyden suojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

MetaCompliance-tuotevalikoimassa yhdistyvät eLearning-, phishing-, GDPR- ja käytäntöjen hallinta sekä pilvipohjainen ohjelmisto, jonka avulla voidaan helposti toteuttaa erilaisia oppimis- ja koulutustoimenpiteitä.

Lisäksi MetaCompliance käsittelee erityisiä liiketoimintahaasteita, joita syntyy yritysjohdon hallinnoinnista ja kyberuhkista, jotka kehittyvät lainsäädännön noudattamisen ja hakkerien kehittyneisyyden myötä.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance