MetaCompliance ehdolla Tech Marketing and Innovation Award -palkinnon saajaksi

toukokuu 17, 2018
element5 digitaalinen T9CXBZLUvic unsplash

MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla, on ehdolla Computing Tech Marketing and Innovation Award -palkinnon saajaksi.

MetaCompliance on ollut ehdolla Vuoden teknologiabrändi -palkinnon saajaksi.

Ehdokkuudella tunnustetaan MetaCompliancen innovatiivinen lähestymistapa kyberturvallisuuteen ja se, miten yritys on saavuttanut erinomaisen ROI:n myynnin tai sitoutumisen muodossa valitsemillaan markkinoilla.

Computing Tech Marketing & Innovation Awards -kilpailussa palkitaan markkinoijat, tiimit ja virastot, jotka ovat tuottaneet poikkeuksellista markkinointia, saavuttaneet erinomaisia tuloksia ja ylittäneet liiketoimintatavoitteet vuosina 2017 ja 2018.

Voittajat julkistetaan palkintoseremoniassa Lontoossa perjantaina 22. kesäkuuta 2018.

Palkintoehdokkuuden taustalla on yrityksen erittäin menestyksekäs vuosi, jonka aikana se on laajentunut laajoille markkinoille ja tullut tunnetuksi ja luotetuksi tuotemerkiksi kyberturvallisuusmarkkinoilla maailmanlaajuisesti.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien sanoi: "Olemme innoissamme ehdokkuudesta Vuoden teknologiabrändi -palkinnon saajaksi. Ehdokkuus kuvastaa sitoutumistamme tarjoamaan markkinoiden parasta mahdollista sisältöä tietoturvan ja vaatimustenmukaisuuden alalla.

Alustamme on ensimmäinen puolustuslinja kyberuhkia ja tietomurtoja vastaan, ja asiakkaat kaikkialla maailmassa käyttävät tuotteitamme varmistaakseen, että he pysyvät kyberturvallisina ja vaatimustenmukaisina."

Päättyy

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan MetaCompliancen kanssa pidettävään tiedotustilaisuuteen, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570.

Huomautuksia toimittajille

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen.

Huippuluokan alusta tarjoaa asiakkaille täysin integroidun ja monikielisen kokonaisuuden vaatimustenmukaisuuden noudattamiseen liittyviä ominaisuuksia, joihin kuuluvat käytäntöjen hallinta, verkko-oppiminen, simuloitu tietojenkalastelusovellus, vaaratilanteiden hallinta ja yksityisyydensuojan hallinta, ja jotka kaikki voidaan ostaa moduulirakenteisina tai kokonaisena järjestelmänä.

Alusta tarjoaa markkinoiden korkealaatuisinta verkkoturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden e-learning-sisältöä. Sen helppokäyttöisyys, houkutteleva käyttäjäkokemus ja säännöllisesti päivitettävä sisältö takaavat henkilöstön tyytyväisyyden, ja sen avulla kyber- ja compliance-ammattilaiset voivat helposti seurata täytäntöönpanon edistymistä ja osoittaa jatkuvaa vastuullisuutta.

Lisätietoja MetaCompliancesta saat osoitteesta https://www.metacompliance.com.

Twitter: @metacompliance