MetaCompliance sijoittui Deloitte Technology Fast50 Awards 2023 -kilpailussa.

12. joulukuuta 2023
Fast50 sosiaalinen ranking 2023

MetaCompliance, maailmanlaajuinen kyberturvallisuuskoulutukseen ja vaatimustenmukaisuuteen erikoistunut yritys, on sijoittunut sijalle 41 Deloitte Technology Fast 50 Awards -kilpailussa 2023, joka on Irlannin 50 nopeimmin kasvavan teknologiayrityksen ranking.

Deloitte Technology Fast 50 Awards on yksi Irlannin merkittävimmistä teknologiapalkinto-ohjelmista. Siinä rankataan maan 50 nopeimmin kasvavaa teknologiayritystä neljän vuoden liikevaihdon kasvun perusteella, ja tänä vuonna ohjelma juhlistaa 24 vuotta innovointia ja yrittäjyyttä Irlannin teknologia-alalla.

Kumulatiivisesti 2023 Fast 50 -voittajat tuottivat yli 3 miljardin euron vuotuiset kokonaistulot ja työllistävät nyt yli 8 800 ihmistä. Rankingissa mukana olevien yritysten keskimääräinen liikevaihto oli noin 10 miljoonaa euroa, ja yritysten keskimääräinen kasvuvauhti neljän viime vuoden aikana oli 721 prosenttia.

Aisléan Nicholson, Deloitten Belfastin verokumppani, sanoi:

"Onnittelut kaikille tänä vuonna sijoittuneille yrityksille. Vaikka vuosi on ollut haastava monille teknologiayrityksille, Pohjois-Irlannin maine luovien, kotimaisten teknologiayritysten keskuksena kasvaa edelleen, ja Fast 50 -listalle päässeiden menestys osoittaa, että yritykset ovat erittäin lahjakkaita, kunnianhimoisia ja kykeneviä kilpailemaan globaalilla tasolla.

"Suurin osa Fast 50 -yrityksistä on kasvattanut työvoimaansa, ja näemme edelleen voimakasta kasvua yrityksissä, jotka tarjoavat palveluita, jotka auttavat vastaamaan nykyelämän tarpeisiin esimerkiksi tekoälyn, cleantechin, kestävän kehityksen, kyberturvallisuuden ja terveysteknologian aloilla. Deloitten Fast 50 tunnustaa tämän menestyksen ja myös yritysten tulevaisuuden kasvutavoitteet."

Deloitten Technology Fast 50 -luokituksessa on mukana sekä yksityisiä että julkisesti noteerattuja teknologiayrityksiä, jotka ovat osoittaneet innovatiivisia strategioita, järkeviä johtamiskäytäntöjä ja markkinavisioita, joiden ansiosta ne ovat saavuttaneet nopeasti kasvavien johtavien yritysten aseman. Voittajia koskevat yksityiskohtaiset tiedot löytyvät osoitteesta www.fast50.ie.

Sijoitus on seurausta MetaCompliancen äskettäisestä kolmoisvoitosta Computing Security Awards -kilpailussa, jossa se palkittiin vuoden antiphishing-ratkaisuna, vuoden tietoturvakoulutuksen tarjoajana ja vuoden tietoturvayrityksenä.