MetaCompliance tunnustettu ensimmäistä kertaa Gartnerin Magic Quadrant -arvioinnissa.

heinäkuu 23, 2019
adi goldstein Hli3R6LKibo unsplash

MetaCompliance, maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyyden suojan inhimillisessä näkökulmassa, on nimetty heinäkuussa 2019 Gartnerin Magic Quadrant for Security Awareness Computer-Based Training -julkaisussa Niche Player -toimijaksi.

Gartnerin raportissa analysoidaan perusteellisesti tietoturvatietoisuutta koskevan tietokonepohjaisen koulutuksen markkinoita ja arvioidaan myyjiä niiden näkemyksen kattavuuden ja toteutuskyvyn perusteella.

Koska verkkouhkat ovat edelleen haaste yritysten johtajille, on yhä tärkeämpää pitää henkilöstö turvassa verkossa tarjoamalla heille nykyaikaista ja graafisesti houkuttelevaa koulutusta. MetaCompliancen ainutlaatuinen lähestymistapa oppimiseen - koulutustiheyden lisääminen ja koulutukseen käytetyn ajan vähentäminen - on noussut esiin jatkuvasti esiin nousevana tarpeena organisaatioissa kaikkialla maailmassa.

"Meille on suuri kunnia olla mukana Gartnerin 2019 Magic Quadrant for Security Awareness Computer-Based Training -arvioinnissa", sanoo MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien. "Ratkaisumme eroaa perinteisistä koulutusratkaisuista, sillä pystymme tarjoamaan vuosittaisen kampanjan, jossa hyödynnetään useita vuorovaikutustilanteita työntekijöiden kanssa, kuten tietojenkalastelua, käytäntöjä, kyselyitä ja koulutusta, kaikki yhdeltä alustalta. Tämä tarkoittaa, että voimme kerätä tarvittavat tarkastustiedot, jotta voimme täyttää tilintarkastajien ja sääntelyviranomaisten hallinto- ja vaatimustenmukaisuusvaatimukset.

"Mielestämme on erittäin tyydyttävää, että Gartner on tunnustanut näkemyksemme laajuuden. Olemme avustaneet asiakaskuntaamme yli 10 vuoden ajan ja tiivistäneet asiakkaidemme tarpeet yksityisyyden suojaa ja kyberturvallisuutta koskevaan koulutukseen yhdeksi palvelupisteeksi."

MetaCompliance tarjoaa asiakkailleen innovatiivisen pilvipalvelualustansa kautta täysin integroidun ja monikielisen ohjelmistoratkaisujen kokonaisuuden, joka sisältää toimintatapojen hallinnan, verkko-oppimisen, simuloidun phishingin, yksityisyyden suojan ja vaaratilanteiden hallinnan.

Organisaatiot voivat luoda oman räätälöidyn kyberturvallisuuskoulutuksen laajasta kirjastosta, jossa on lyhyitä eLearning-kursseja, jotka voidaan räätälöidä käyttäjän erityistarpeiden mukaan. Henkilöstöä koulutetaan tunnistamaan ja tunnistamaan uusimmat tietoturvauhat mukaansatempaavien videoiden, realististen skenaarioiden, tietokilpailujen ja todellisten phishing-simulaatiotestien avulla.

MetaCompliance on kokenut ilmiömäisen skaalautumisvuoden, jonka aikana se on kaksinkertaistanut työvoimansa, saanut uusia merkittäviä asiakkaita ja lanseerannut uusia innovatiivisia tuotteita, jotka vastaavat jatkuvasti kehittyvässä kyberturvallisuusympäristössä toimivien organisaatioiden tarpeisiin.

Yhtiö täydentää pian laajaa tuotevalikoimaansa lanseeraamalla uuden kyberturvallisuuden automaatio-ohjelmistonsa, MetaCampaignin. Ratkaisu yksinkertaistaa henkilöstön vuotuisten tiedotuskampanjoiden toteuttamista, minkä ansiosta organisaatiot voivat parantaa tietoisuutta merkittävästi ja vähentää samalla tiedotusaloitteiden hallinnointiin käytettyä aikaa.

Lataa ilmainen kopio raportista: https://go.metacompliance.com/GartnerMQ.

Lähde: Gartner, Magic Quadrant for Security Awareness Computer-Based Training, Joanna Huisman, 18. heinäkuuta 2019.

Vastuuvapauslauseke:

Gartner ei suosittele mitään sen tutkimusjulkaisuissa kuvattuja myyjiä, tuotteita tai palveluita, eikä suosittele teknologian käyttäjiä valitsemaan vain niitä myyjiä, joilla on korkeimmat luokitukset tai muut nimitykset. Gartnerin tutkimusjulkaisut koostuvat Gartnerin tutkimusorganisaation mielipiteistä, eikä niitä pidä tulkita tosiseikkoja koskeviksi lausunnoiksi. Gartner kieltäytyy kaikista tähän tutkimukseen liittyvistä takuista, ilmaistuista tai epäsuorista, mukaan lukien takuut myyntikelpoisuudesta tai soveltuvuudesta tiettyyn tarkoitukseen.

Tietoja MetaCompliancesta

Vuonna 2005 perustettu Metacompliance on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja yksityisyydensuojan noudattamisen inhimillisen puolen alalla. Sen innovatiivinen pilvipalvelualusta tarjoaa yhden luukun hallintaratkaisun henkilöstön tietoisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen. MetaCompliance-tuotevalikoimassa yhdistyvät eLearning-, phishing-, tietosuoja- ja käytäntöjen hallinta sekä pilvipohjainen ohjelmisto, jonka avulla voidaan helposti toteuttaa erilaisia oppimis- ja koulutustoimenpiteitä. Yrityksellä on toimistot Lontoossa, Dublinissa ja Atlantassa.

Media Contact: Geraldine Strawbridge / [email protected]