MetaCompliance osallistuu Corporate Counsel Exchange -tapahtumaan Münchenissä

Syyskuu 19, 2017
Sean Pollock PhYq704ffdA unsplash

Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että osallistumme tämän vuoden Corporate Counsel Exchange -tapahtumaan Münchenissä, joka järjestetään 12.-13. lokakuuta.

Kyseessä on 17. Corporate Counsel Exchange -tapahtuma, ja se tarjoaa yleisölle yleisneuvonantajia, compliance- ja lakiasiainjohtajia kaikilta toimialoilta eri puolilta Eurooppaa. Tapahtumassa on esityksiä, vuorovaikutteisia keskusteluja ja kahdenkeskisiä tapaamisia. Corporate Counsel Exchange on MetaCompliancelle ihanteellinen tilaisuus esitellä palkittuja kyberturvallisuus- ja compliance-tietoisuusratkaisujaan.

MetaCompliance järjestää mestarikurssin "GDPR:n täytäntöönpano: Tässä mestarikurssissa tarkastellaan tietosuojaa nykymaailmassa ja tarvittavia toimia, jotka on toteutettava toukokuussa 2018 voimaan tulevan GDPR:n noudattamiseksi.

Yleinen tietosuoja-asetus on tällä hetkellä ajankohtainen kysymys monissa organisaatioissa. Toivomme, että tämä mestarikurssi tarjoaa tietoa siitä, mitä GDPR tarkoittaa yritykselle ja miten valmistautua asetukseen ja rakentaa vaatimustenmukaisuuden kulttuuri.
Seuraa MetaCompliancea Twitterissä, LinkedInissä ja Facebookissa saadaksesi lisätietoja ja päivityksiä osallistumisestamme tähän tapahtumaan. Voit myös ottaa meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] saadaksesi lisätietoja.

Odotamme innolla, että näemme sinut siellä!