MetaCompliance osallistuu Infosecurity Europe 2022 -tapahtumaan.

maaliskuu 30, 2022
MicrosoftTeams-kuva (181)

MetaCompliance on innoissaan osallistuessaan Infosecurity Europe 2022 -tapahtumaan, joka on Euroopan suurin ja kattavin tietoturvakonferenssi.

Infosecurity Europe on Euroopan suurin tietoturvayhteisön tapaaminen, ja se on järjestetty jo yli 25 vuoden ajan. Vuosittainen tapahtuma tarjoaa asiantuntemusta ja tietoa maailman tunnetuimmilta kyberturvallisuusasiantuntijoilta, esittelee maailmanluokan ratkaisuja ja kokoaa yhteen alan kollegat verkostoitumaan.

Kolmipäiväinen tapahtuma järjestetään Lontoon ExCel-keskuksessa 21.-23. kesäkuuta, ja se on avoin ammatti- ja yritysvierailijoille ja näytteilleasettajille, jotka ovat mukana tietoturvassa tai joilla on suora yhteys tietoturvaan tai jotka ovat siitä kiinnostuneita.

MetaCompliance on osallistunut konferenssiin 13 viime vuoden ajan. Turvallisuustietoisuuskoulutuksen ja vaatimustenmukaisuuden asiantuntija esittelee palkittua ratkaisuaan, joka auttaa lisäämään käyttäjien sitoutumista, vähentämään inhimillisiä virheitä ja toimittamaan viranomaisraportointia.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien kommentoi: "Olemme innoissamme voidessamme osallistua Infosecurity Europe 2022 -tapahtumaan, sillä se on loistava tilaisuus esitellä innovatiivista ratkaisuamme vaatimustenmukaisuuden ja henkilöstön tietoisuuden automatisointiin.

Alustamme vastaa suoraan kyberuhkien ja yritysten hallintotavan aiheuttamiin erityishaasteisiin helpottamalla käyttäjien tietoturvatietoisuuskoulutusta ja vaatimustenmukaisuuden noudattamista."

MetaCompliance on paikalla osastolla M20, jossa tiimimme on paikalla kertomassa, miten houkutteleva ja käyttäjäystävällinen alustamme voi auttaa organisaatioita pitämään henkilöstönsä turvassa verkossa, turvaamaan digitaalisen omaisuutensa ja suojaamaan yrityksensä mainetta.

Lisätietoja ja päivityksiä osallistumisestamme tapahtumaan saat seuraamalla meitä Twitterissä, LinkedInissä, Facebookissa ja Instagramissa.

Ota yhteyttä, jos haluat varata esittelyn tai sopia tapaamisen yhden konsultistamme kanssa.

Odotamme innolla, että näemme sinut siellä!