MetaCompliance voittaa Megabuyte50-palkinnon

maaliskuu 21, 2023
1679046233242

MetaCompliance, maailmanlaajuinen tietoverkkoturvallisuuteen ja vaatimustenmukaisuuteen erikoistunut yritys, on nimetty parhaiten suoriutuneeksi henkilöstöhallinnon yritykseksi vuosittaisessa Megabuyte50 Awards -kilpailussa.

Megabuyte50-palkinnoilla palkitaan Yhdistyneen kuningaskunnan parhaiten suoriutuvat teknologiayritykset, jotka perustuvat taloudellisten suorituskykymittareiden sekä strategian ja markkina-aseman arvioinnin yhdistelmään.

MetaCompliance erottui kilpailijoidensa joukosta Human Capital Management -kategoriassa vahvan taloudellisen tuloksensa ja markkinajohtajuutensa ansiosta, sillä se tarjoaa innovatiivisia ratkaisuja, jotka auttavat organisaatioita hallitsemaan henkilöstöriskejä.

"Olemme innoissamme saadessamme tämän palkinnon ja Megabuyten tunnustuksen parhaiten suoriutuvana henkilöstöpääoman hallintayrityksenä", sanoo MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien. "Tämä arvostettu tunnustus on osoitus siitä, että olemme sitoutuneet auttamaan organisaatioita suojaamaan henkilöstöään kyberturvallisuusuhkilta, noudattamaan säädöksiä ja parantamaan yleistä tietoturvatilannettaan".

Lukeminen Vuoden 2023 voittajayritysten raporttiklikkaa tästä.