Tenzing investoi MetaComplianceen maailmanlaajuisen laajentumisen edistämiseksi

tammikuu 26, 2021
MetaCompliance-tiimi

Tenzing aloittaa yhteistyön johtavan kyberturvallisuusyrityksen MetaCompliancen kanssa nopeuttaakseen organisaation kasvua ja edistääkseen tuoteinnovaatioita.

Toimitusjohtaja Robbie O'Brien perusti MetaCompliancen vuonna 2005, ja se työllistää nykyään 110 henkilöä, jotka palvelevat asiakkaita Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Euroopassa ja kansainvälisesti.

MetaCompliancen tehtävänä on auttaa asiakkaitaan pitämään henkilökunta turvassa verkossa, suojaamaan digitaalista omaisuuttaan ja välttämään mainehaittoja.

Sen palkittua teknologiaa ja koulutussisältöä käyttää yli 900 organisaatiota sekä julkisella että yksityisellä sektorilla kahteen keskeiseen tarkoitukseen. Ensinnäkin henkilöstön valppauden lisäämiseen tietoturvauhkien suhteen. Toiseksi, jotta asiakkaat voivat osoittaa vaatimustenmukaisuutensa kansallisille sääntelyviranomaisille.

MetaCompliancen ja Tenzingin kumppanuuspäätös perustui rahaston strategiseen kokemukseen samankokoisten yritysten kasvattamisesta ja yhteiseen uskoon MetaCompliancen kyvystä kehittyä globaaliksi kyberturvallisuusvoimaksi.

Tenzingin tekemän investoinnin ansiosta MetaCompliance voi jatkaa uusien, innovatiivisten tuotteiden kehittämistä ja laajentaa työvoimaansa. Nykyinen johtoryhmä, mukaan lukien toimitusjohtaja Robbie O'Brien, jatkaa nykyisissä johtotehtävissään ja investoi edelleen yrityksen osakkeenomistajina. Gareth Healy ja Milan Kellner Tenzingistä liittyvät hallitukseen.

"Tietoturvan ja vaatimustenmukaisuuden ihmisnäkökulma on nopeasti kasvava ja jännittävä markkina-alue", totesi Robbie O'Brien, "Olemme aktiivisesti skaalanneet yritystämme ja toteuttaneet tuotestrategiaamme. Olemme innoissamme laajentumisen uudesta vaiheesta ja uskomme, että Tenzing on ihanteellinen kumppani auttamaan meitä toteuttamaan tulevaisuuden kasvutavoitteemme".

Guy Gillon, Tenzingin perustaja ja toinen toimitusjohtaja, lisäsi: "Olemme erittäin innoissamme yhteistyöstä MetaCompliancen kanssa. MetaCompliancen tarjoamat mahdollisuudet ja laajennetun kasvutiimimme asiantuntemus ja kokemus ovat hyvin päällekkäisiä. Uskomme todella, että pystymme tukemaan Robbieta ja johtoa, jotta he voivat saavuttaa merkittävää kasvua markkinoillaan ja auttaa yhä useampia yrityksiä pysymään turvassa tässä yhä monimutkaisemmassa ympäristössä."

Tietoja MetaCompliancesta

MetaCompliance tarjoaa yli 12 vuoden kokemuksella hallinto-, riski- ja compliance-markkinoilta innovatiivisen ratkaisun vaatimustenmukaisuuden ja henkilöstön tietoisuuden automatisointiin. Pilvipohjaisen alustansa avulla MetaCompliance tarjoaa asiakkaille täysin integroidun vaatimustenmukaisuusvalmiuksien kokonaisuuden, joka sisältää toimintatapojen hallinnan, yksityisyyden suojan, eLearningin, simuloidun phishingin ja riskienhallinnan.