MetaCompliance på toppmötet om cybersäkerhet 2017

November 17, 2017
fly d C5pXRFEjq3w unsplash 1

Vi har just kommit tillbaka från Cyber Security Summit i London. Det var trevligt att diskutera allt som har med cybersäkerhet att göra, och vi tyckte om att delta i GDPR-expoen under evenemanget. Tack till alla kunder, leverantörer och intresserade förbipasserande som stannade till för att lära känna oss lite mer. Ett särskilt tack till alla som deltog i vårt GDPR-samtal.

Vi var värd för en GDPR-masterclass med titeln "A Dummies Guide to GDPR - Getting Down to Business with European Privacy".

Robert O'Brien, VD, höll ett föredrag som gav deltagarna viktiga slutsatser, bland annat:

- Säkerställa att företaget köper in GDPR-projektet
- En metod för att implementera en GDPR-kompatibel affärsmiljö
- Införliva GDPR som en grundsten i din strategi för digital omvandling
- Anpassa dina mål för cybersäkerhet och dataskydd.

GDPR är en angelägen fråga för många organisationer just nu, och det återspeglades verkligen på Cyber Security Summit. Vi hade många bra diskussioner med befintliga kunder och andra som var intresserade av våra GDPR-lösningar inför införandet av GDPR i maj nästa år.

Vi ser fram emot att återvända till Cyber Security Summit den 15 november nästa år och hoppas att du kan vara med.

Om du missade vårt föredrag om GDPR igår på Cyber Security Summit behöver du inte oroa dig! Du kan fortfarande anmäla dig till vårt webbseminarium den 27 november kl. 14.00 där vi diskuterar hur du bäst genomför ditt GDPR-projekt. De som deltar kommer också att få ett exemplar av vår hyllade GDPR-guide för Dummies. Anmäl dig till webbseminariet här.