Paikalliseen Cyber Tech -yritykseen tarvitaan 30 korkeakoulutettua

toukokuu 31, 2018
joshua hoehne iggWDxHTAUQ unsplash

MetaCompliance, joka on maailmanlaajuinen johtaja kyberturvallisuuden ja vaatimustenmukaisuuden inhimillisen puolen alalla, on ilmoittanut rekrytoivansa 30 valmistunutta työntekijää Derryn toimistoonsa.

Jatkuvan kasvun tukemiseksi yritys rekrytoi työntekijöitä kaikille aloille, kuten ohjelmistokehitykseen, ohjelmistotestaukseen, myyntiin, markkinointiin, henkilöstöhallintoon, tukeen, suunnitteluun ja liikegrafiikkaan.

Derryyn sijoittautunut yritys kasvaa nopeasti, koska yrityksen tuotteiden kysyntä on kasvanut valtavan maailmanlaajuisen tietoverkkorikollisuuden kasvun myötä. Kyberturvallisuudesta on nyt tullut organisaatioille keskeinen prioriteetti, koska ne ymmärtävät, millaisia valtavia vaikutuksia tietomurrolla voi olla niiden liiketoimintaan.

Tarjotakseen kilpailukykyisiä ohjelmistoratkaisuja asiakkailleen ympäri maailmaa yritys on panostanut voimakkaasti henkilöstöönsä ja haluaa houkutella työntekijöitä, jotka ovat ahkeria ja innovatiivisia ja jotka voivat jakaa ideoitaan yrityksen kehittämiseksi.

Pohjois-Irlannin koulutusjärjestelmä on tunnustettu yhdeksi maailman parhaista, ja yritys haluaa hyödyntää tätä lahjakkaiden nuorten joukkoa vision edistämiseksi.

MetaCompliancen toimitusjohtaja Robert O' Brien kommentoi suurta rekrytointia: "Etsimme valmistuneita, jotka haluavat työskennellä SaaS-teknologian parhaiden osaajien kanssa. On kunnia vanhemmille ja opettajille, jotka ovat panostaneet lapsiinsa koulutuksen kautta, ja olemme iloisia voidessamme tarjota osaamistalouden työpaikkoja, joissa he voivat aloittaa työuransa täällä paikan päällä.

MetaCompliance valitsee parhaat osaajat ja kilpailee menestyksekkäästi Piilaakson ja koko maailman teknologiayrityksiä vastaan."

Rekrytointi on seurausta yrityksen erittäin menestyksekkäästä vuodesta, jonka aikana se on kaksinkertaistanut liikevaihtonsa, kaksinkertaistanut työvoimansa ja laajentanut tuotevalikoimaansa. Yritys aikoo jatkaa kasvua sekä paikallisesti että Atlantassa, Georgiassa sijaitsevassa pääkonttorissaan.

- ENDS -

Jos haluat lisätietoja tai varata ajan MetaCompliancen kanssa pidettävään tiedotustilaisuuteen, ota yhteyttä Geraldine Strawbridgeen numerossa 02871 160570.