Advantage 2013™ Policy Management System lanseerattiin InfoSecurity Europe 2013 -tapahtumassa.

huhtikuu 15, 2013
evangeline shaw VLkoOabAxqw unsplash

MetaCompliance osallistuu 18. InfoSecurity Europe -tapahtumaan Earls Courtissa Lontoossa 23.-25. huhtikuuta 2013. Yritys osallistuu tapahtumaan seitsemättä kertaa, ja kehityskeskus on erittäin tyytyväinen voidessaan ilmoittaa, että se on julkaissut suositun käytäntöjenhallintajärjestelmänsä uusimman version, Advantage 2013™:n. Tämän tuoteversion ominaisuuksien tärkein ajuri on peräisin yrityksen asiakaskunnalta. Advantage 2013™ on suunnattu yritysasiakkaille, ja se on luotu käsittelemään suurissa organisaatioissa esiintyviä vanhoja ympäristöjä ja monimutkaisuutta.

Advantage 2013™ eroaa muista markkinoilla olevista käytäntöjenhallintajärjestelmistä, koska se on sisäänrakennettu vuorovaikutteinen käyttäjän kanssa, mikä edellyttää vain vähän tai ei lainkaan käyttäjän toimia aktiivisen osallistumisen varmistamiseksi. Yritysasiakkaat, jotka ovat käyttäneet MetaCompliance-tuotteita suurissa käyttäjäkunnissa ja useiden sisältöjen kanssa, tarvitsevat kehittyneen kyvyn käsitellä käyttäjälle toimitettavan sisällön toimitusaikoja ja -prioriteetteja. Advantage 2013 tarjoaa tämän toiminnallisuuden.

Advantage 2013™:n raportointitoiminnot on uudistettu osana yrityksen jatkuvaa sitoutumista tuoteinnovaatioihin. Raportointi organisaation tietohallintokomiteoille ja todisteiden toimittaminen sääntelyviranomaisille edellyttää päteviä raportointivalmiuksia. Raportointivalmiudet ovat entistä helppokäyttöisempiä ja laajempia.

"Advantage 2013™ yhdistettynä pilvipohjaisiin MyCompliance®-tuotteisiin edustaa tehokkainta saatavilla olevaa teknologiaa, jolla voidaan automatisoida nykyaikaisissa organisaatioissa erittäin tärkeitä käytäntöjä, menettelytapoja ja sähköistä oppimista", sanoo Metacompliancen toimitusjohtaja Robert O'Brien. "Yritykset, jotka kohtaavat käyttäjien vastuun ja tietoisuuden puutteeseen liittyviä ongelmia, tarvitsevat nyt toiminnallisesti syvällisiä ohjelmistoratkaisuja, jotka vähentävät vaatimustenmukaisuuden laiminlyönnin riskiä".

MetaCompliance on osastolla K30. Tule tutustumaan tuotevalikoimaamme ja keskustelemaan siitä, miten MetaCompliance voi auttaa parantamaan käyttäjien tietoisuutta. Meillä on ratkaisut kaikille.